کد خبر: 52969
A

وکیل دادگستری: علت مرگ «هکی» احتمالا خصومت شخصی بوده/ پرونده سیاسی نیست

متاسفانه در این پرونده برخی رسانه‌ها شیطنت و شایعه‌پراکنی کردند و همین مساله موجب شد، بعضی نهادهای داخلی، عجولانه و غیرحرفه‌ای اظهارنظر کنند.

وکیل دادگستری: علت مرگ «هکی» احتمالا خصومت شخصی بوده/ پرونده سیاسی نیست

وکیل مدافع خانواده فرشید هکی گفت: موضوع مرگ فرشید هکی به هیچ وجه سیاسی نیست و ممکن است خصومت شخصی باشد اما باید منتظر نتیجه تحقیقات بمانیم.

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مقیمی  درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ مشکوک فرشید هکی اظهار داشت: متاسفانه در این پرونده برخی رسانه‌ها شیطنت و شایعه‌پراکنی کردند و همین مساله موجب شد، بعضی نهادهای داخلی، عجولانه و غیرحرفه‌ای اظهارنظر کنند.

وکیل مدافع خانواده فرشید هکی با بیان اینکه پرونده مزبور در مرحله تحقیقات قرار دارد افزود: پزشکی قانونی می‌تواند زمان و علت قتل را بگویید اما نمی‌تواند بگویید قاتل چه کسی بوده یا خودکشی صورت گرفته زیرا این مساله‌ای است که باید مرجع قضایی به آن برسد.

مقیمی اضافه کرد: بنابراین این موضوع که گفته شده مرحوم هکی از زندگی ناراضی بوده و خودکشی کرده، کذب است. باید تحقیقات توسط پلیس انجام و پرینت مکالمات و پیامک‌های گوشی تلفن همراه متوفی بررسی شود.

این وکیل دادگستری گفت: با توجه به مشخص نبودن هویت جسد داخل خودرو به دلیل سوختگی، از دختر مرحوم هکی آزمایش D.N.A گرفته شده و منتظر نتیجه آزمایش هستیم.

فرشید هکی، شهروند تهرانی است که گفته می شود هفته گذشته جسد وی در خودروی شخصی وی در حالی که سوخته بوده، پیدا شده است، البته هنوز هویت جسد از سوی سازمان پزشکی قانونی تایید نشده است./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر