کد خبر: 52973
A
بخشدار مرکزی ری خبر داد؛

طرح پاکسازی مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی در قبله تهران

در راستای ارائه خدمات به زائران و حفظ و صیانت از محیط زیست، طرح پاکسازی افتخاری، در مسیر پیاده روی زائران اربعین اجرا می شود.

طرح پاکسازی مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی در قبله تهران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ فاطمه فکوریان با اعلام این خبر گفت: باتوجه به برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی در طول مسیر پیاده روی روز اربعین، حجم قابل توجهی از زباله و ظروف یکبار مصرف در طول مسیر پراکنده می شود، بنابراین در راستای پاکیزه سازی محیط و کاهش مضرات زیست محیطی، طرح پاکسازی افتخاری با محوریت بخشداری مرکزی و در راستای تبیین اهداف و برنامه های کمیته هماهنگی و هم افزایی تشکل های مردمی ستاد اربعین شهرستان ری اجرا می شود.

بخشدار بخش مرکزی اظهار داشت: دراین طرح با اطلاع رسانی مناسب به تمامی تشکل های مردمی، افراد داوطلب جهت شرکت در طرح پاکسازی مسیر شماره یک پیاده روی واقع در خیابان فداییان اسلام اعلام آمادگی کرده اند که در روز سه شنبه افراد داوطلب در نقاط مختلف محور فداییان اسلام جهت پاکسازی محیط مستقر می شوند.

مسئول کمیته هماهنگی و هم افزایی تشکل های مردمی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه افزود: امسال باتوجه به تعامل و رایزنی با اداره محیط زیست شهرستان ری به دنبال جایگزین کردن ظروف یکبارمصرف با پایه گیاهی به جای ظروف پلاستیکی هستیم که اجرای این طرح تاثیر بسزایی در کاهش مضرات مواد پلاستیکی و تجزیه ناپذیر دارد.

علاقه مندان جهت عضویت در طرح پاکبانان داوطلب اربعین حسینی تا پایان روز جمعه فرصت دارد تا آمادگی خود را جهت شرکت در طرح نذر حسینی به شماره ۰۹۳۵۷۹۸۰۰۵۷ اعلام کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر