کد خبر: 53043
A
سهیلا جلودار در گفت و گو با دیده بان ایران:

شریعتمداری گزینه مناسبی برای هدایت وزارت کار است

سهیلا جلودار زاده نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کار گفت: به طور کلی می توان ادعا کرد که انتخاب آقای شریعتمداری از سوی رئیس جمهور برای هدایت وزارت رفاه باتوجه به تجربیات ایشان کاری درست بود. این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: آقای شریعتمداری یکی از با تجربه ترین وزراست. تجربه ایشان برای هدایت وزیر کار قطعا مورد توجه رئیس جمهور قرار گرفته است.

شریعتمداری گزینه مناسبی برای هدایت وزارت کار است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران رئیس جمهور هفته پیش چهار وزیر را برای کسب رای اعتماد به مجلس فرستادند؛ فرهاد دژپسند وزارت اقتصاد، رضا رحمانی وزارت صمت، اسلامی وزارت راه و محمد شریعتمداری با جابه جایی از وزارت صمت به عنوان وزیر یک وزارتخانه بزرگتر و مهم تر یعنی تعاون، کار، رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی شد. 
حال باید منتظر ماند و دید نمایندگان مجلس به کدام یک وزرای معرفی شده؛ اعتماد خواهند کرد
سهیلا جلودار زاده نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کار گفت:
به طور کلی می توان ادعا کرد که انتخاب آقای شریعتمداری از سوی رئیس جمهور برای هدایت وزارت رفاه باتوجه به تجربیات ایشان کاری درست بود.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: آقای شریعتمداری یکی از با تجربه ترین وزراست. تجربه ایشان برای هدایت وزیر کار قطعا مورد توجه رئیس جمهور قرار گرفته است. 
با توجه به تجربیات و نوع عملکرد ایشان گزینه مناسبی برای هدایت وزارت کار است


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر