کد خبر: 53044
A

رویکرد وزیر پیشنهادی صمت فرا جناحی است

یک منبع آگاه نزدیک به دکتر رحمانی وزیر پیشنهادی صمت: دکتر رحمانی خارج از هر جریان سیاسی، با پذیرش این مسولیت خطیر در صدد احیای صنعت و حمایت از تولید با همراهی صنعتگران و تولید کنندگان است رویکرد دکتر رحمانی در عرصه مدیریت ، حرفه ای و فراجناحی بوده است و شخصیت اجرایی ایشان موجب شده است تا مورد وثوق جریان های سیاسی کشور باشد..

رویکرد وزیر پیشنهادی صمت فرا جناحی است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ; یک منبع آگاه نزدیک به دکتر رحمانی وزیر پیشنهادی صمت: دکتر رحمانی خارج از هر جریان سیاسی، با پذیرش این مسولیت خطیر در صدد احیای صنعت و حمایت از تولید با همراهی صنعتگران و تولید کنندگان  است. وی افزود: خوشبختانه رئیس جمهور محترم در معرفی وزرای پیشنهادی ملاک را  در استفاده از افراد کارآمد و سلامت آنها فارغ از جریانات سیاسی وحزبی قرار داده وملاک رحمانی نیز  در استفاده از افراد کارآمدی و سلامت آنها همسو با دولت  خواهد بود از هر جریانی باشد
وی نکاتی در خصوص دکتر رحمانی وزیر پیشنهادی صمت را چنین بر شمرد :

 

۱- دکتر رحمانی مورد وثوق جریان ها است و تا کنون در شش انتخابات شرکت نموده و در این انتخابات ها از حزب اعتماد ملی تا جبهه اصولگرایان از وی حمایت نموده است .
۲- پوستر منتشر شده مربوط به حمایت جبهه اصولگرایان در دور دوم انتخابات تبریز بوده است که جریان اصلاحات هم در این دوره از وی حمایت نموده است.
۳- ایشان رییس ستاد انتخابات آیت الله هاشمی رفسنجانی در آذربایجان شرقی بوده است.
۴- دکتر رحمانی از فعالین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم بوده است .
۵- رویکرد دکتر رحمانی در عرصه مدیریت ، حرفه ای و  فراجناحی بوده است و شخصیت اجرایی ایشان موجب شده است تا مورد وثوق جریان های سیاسی کشور باشد..

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر