کد خبر: 53085
A

بازدید نمایندگان تهران از خوابگاه دانشجویان کوی دانشگاه تهران

جمعی از اعضای مجمع نمایندگان تهران صبح امروز از خوابگاه دختران و پسران دانشجوی کوی دانشگاه تهران داشتند.

بازدید نمایندگان تهران از خوابگاه دانشجویان کوی دانشگاه تهران

به گزارش دیده بان ایران؛ سیده فاطمه ذوالقدر در همین رابطه گفت: به اتفاق  محمود صادقی، طیبه سیاوشی و فاطمه سعیدی نشستی با مسئولان و دانشجویان خوابگاه کوی دانشگاه تهران داشتیم که مورد استقبال دانشجویان و رئیس و معاونت فرهنگی خوابگاه کوی دانشگاه قرار گرفت. در این نشست مسائل و مشکلات دانشجویان و اولویت‌های آنان توسط نمایندگان مطرح شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: از جمله مشکلات اولویت‌دار کوی دانشگاه وضعیت نامناسب درمانگاه و نبود پزشک متخصص و اورژانس است که وضعیت بهداشت، سلامت و درمان آنان را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

نماینده مردم تهران با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان کوی دانشگاه تهران گفت: کیفیت غذا و سلف دانشجویی و آشپزخانه‌ها از جمله مشکلاتی بود که دانشجویان خواهان ساماندهی و نظارت بیشتر بر آن بودند. سالن‌ها و امکانات ورزشی دانشگاه و اجاره آنها در ساعاتی به بخش خصوصی، امکان استفاده و بهره‌مندی دانشجویان را از فضاها و سالن های ورزشی محدود ساخته که مورد انتقاد دانشجویان قرار داشت و با توجه به موقعیت کوی دانشگاه، دانشجویان در تردد و ایاب و ذهاب مشکلاتی داشتند و سرویس رفت و آمد خوابگاه صرفاً تا ساعت شش بعداز ظهر سرویسی داشت که این نیز مشکلات بیشتری را برای دانشجویان کوی دانشگاه ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: هم اینک کوی دانشگاه ۲۰ دانشجوی نابینا دارد که به منظور افزایش رضایتمندی جداسازی صورت گرفته اما این جداسازی نتوانسته رضایتمندی لازم را برای دانشجویان نابینا داشته باشد از این رو خواستار رسیدگی به مشکلاتشان بودند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در مذاکراتی که با مسئولین خوابگاه کوی دانشگاه تهران داشتیم کمبود فضا و منابع بودجه‌ای و اعتبارات را دلیل محدودیت در سرویس‌دهی و خدمات دهی به  دانشجویان و کسب رضایتمندی آنان اعلام و تاکید شد ساختمان‌های جدید خوابگاه در حال ساخت و تجهیز است که متعاقب تکمیل آنها انتظار داریم تا حد قابل توجهی این مشکلات کاسته شود و بر این مهم تأکید داشتند که توان خویش را برای کسب حداکثر رضایت دانشجویان و تأمین آسایش و رفاه و امنیت آنها به کار خواهند بست.

ذوالقدر از استمرار بازدیدهای نمایندگان تهران از خوابگاه دانشجویان کوی دانشگاه خبر داد و افزود: قول بازدیدهای بعدی و رسیدگی به مشکلات و مصائب دانشجویان در این جلسه از سوی نمایندگان داده و ابراز امیدواری شد که با همکاری و تعاملات هرچه بیشتر بتوانیم این مشکلات را در کوتاه مدت سامان داده و رضایتمندی دانشجویان کوی دانشگاه را تأمین کنیم تا آنها به دور از دل مشغولی هایی از این دست به تحصیل علم برای توسعه و آبادانی کشور بکوشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر