کد خبر: 53111
A

کاتب: «دژپسند» می‌تواند همگرایی در تیم اقتصادی دولت ایجاد کند

نماینده گرمسار گفت که وزیر پیشنهادی اقتصاد می‌تواند همگرایی و همفکری را در بین تیم اقتصادی دولت ایجاد کند.

کاتب: «دژپسند» می‌تواند همگرایی در تیم اقتصادی دولت ایجاد کند

به گزارش دیده بان ایران، غلامرضا کاتب در جلسه علنی نوبت ظهر امروز (شنبه) و در دفاع از وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: امروز ما قرار است نسبت به وزرای پیشنهادی تصمیم‌گیری کنیم،‌ لذا باید منافع ملی و منافع ملت را در نظر گیریم. این توصیه را به همه همکارانم دارم که براساس دقت، شناخت و درایت تصمیم‌گیری کنند تا مجبور نشویم چند ماه دیگر سوال و استیضاح کرده و وقت دولت و مجلس را بگیریم.

کاتب با اشاره به کارنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: در چند سال گذشته یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های اساسی کشور عدم هماهنگی و همگرایی بین تیم اقتصادی بود که امروز با انتخاب آقای دژپسند همگرایی و همفکری حاصل می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دژپسند برنامه علمی و منسجمی برای بهبود وضعیت اقتصادی دارد، گفت: آقای دژپسند مراحل کامل را طی کرده تا امروز به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شده است. این یعنی یک شبه به این نقطه نرسیده است.

کاتب با بیان اینکه دژپسند می‌تواند از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها استفاده کند، گفت: آقای دژپسند از کسانی بوده که پیش نویس قوانین مهمی را طراحی کرده،‌ لذا می‌تواند در اجرای قوانین مهم اقتصادی تاثیرگذار باشد البته که لازم است در این بین توجهات کافی به بخش تولید شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر