کد خبر: 53113
A

عضو شورای شهر: فردا بر سر ماندن یا نماندن افشانی تا ۲۴ آبان توافق می‌کنیم

عضو شورای شهر تهران گفت: در انتخاب شهردار آینده تهران تمام اعضای شورا باید منافع حزبی را کنار بگذارند.

عضو شورای شهر: فردا بر سر ماندن یا نماندن افشانی تا ۲۴ آبان توافق می‌کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ افشین حبیب‌زاده (عضو شورای شهر تهران) درباره انتخاب شهردار آینده تهران اظهار کرد: از دید من آقای‌ هاشمی‌ شایسته‌ترین گزینه برای شهرداری تهران هستند و تنها ایشان می‌توانند، مدیریت شهرداری را وارد جریانی کنند که سبب شود، کارها در تهران سرعت بگیرد.

وی ادامه داد: تنها او می‌تواند شهر را از بحران مدیریتی که با آن مواجه است، خارج و کارنامه اصلاح‌طلبان را در بازه کمتر از ۳ سال که از کار شورای پنجم مانده، به کارنامه‌ای موفق تبدیل کند، از همین رو همه ما باید در کنار وی قرار گیریم تا بتوانیم در تحقق برنامه‌های شهرداری و اموری مثل توسعه حمل و نقل عمومی‌کمک کنیم.

حبیب‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا محسن‌هاشمی‌ برای تصدی پست شهرداری تهران رای شورای پنجم را خواهد گرفت، گفت: امروز اصلا بحث حزبی نداریم و این اجازه نیز وجود ندارد، در ارتباط با منافع حزبی خود صحبت کنیم. آنچه مطرح است، جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های شهروندان تهرانی است. بنابراین همه ما باید منافع حزبی خود را کنار بگذاریم و به این نکته دقت کنیم که چه کسی در اندک فرصت باقی‌مانده می‌تواند روال مدیریتی شهر تهران را به یک روال منطقی و روبه جلو تبدیل کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مطالبات شهروندان تهرانی را پاسخگو باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر این احتمال وجود دارد که افشانی تا قبل از ۲۴ آبان از شهرداری تهران استعفا دهد و شورا مجبور به انتخاب سرپرست شود؟ گفت: فردا (یکشنبه ۶ آبان) در جلسه هم‌اندیشی که با حضور آقای افشانی برگزار خواهد شد، درخصوص این موضوعات توافق خواهیم کرد.

حبیب‌زاده تصریح کرد: جا دارد از زحمات آقای افشانی در طول ماه‌های گذشته تقدیر و تشکر کنم. ایشان با تمام توان خود به همراه مجموعه مدیریتی شهری کار کردند و در طول این ماه‌ها روند سرعت‌گیری را در امور شهرداری شاهد بودیم. به نوبه خود از ایشان و از مجموعه شهرداری تهران که با تمام توان به میدان آمدند، تشکر می‌کنم./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر