کد خبر: 53127
A

نادری: چرا رئیس‌جمهور به جوانان اعتماد نمی‌کند؟

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتخاب شریعتمداری از سوی رئیس‌جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار گفت که چرا رئیس‌جمهور به جوانان اعتماد نمی‌کند؟

نادری: چرا رئیس‌جمهور به جوانان اعتماد نمی‌کند؟

به گزارش دیده بان ایران، شهاب نادری در جلسه علنی بعدازظهر امروز (شنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار به عنوان مخالف وی گفت: از اینکه آقای شریعتمداری مجددا شانه زیر بار مسئولیت داده سپاسگزارم. من برای شخصیت حقیقی ایشان احترام زیادی قائل هستم، اما باید نظراتم را بیان کنم و از آقای روحانی بپرسم چرا با وجود این همه جوان نخبه و فرهیتخته با درجات عالی نتوانستند جوان گرایی را در عمل به جامعه ۶۵ درصدی جوانان نشان دهند؟

این نماینده مجلس با بیان اینکه شریعتمداری در سال ۵۹ یعنی در ۲۰ سالگی عضو شورای کمیته انقلاب با مدرک دیپلم بوده خطاب به رئیس‌جمهور گفت: چرا نمی‌توانید به جوانان اعتماد کنید؟

وی ادامه داد: آیا یک سیاستمدار آن هم با مدرک مدیریت بازرگانی می‌تواند وزارت کار را اداره کند؟ اگر آقای شریعتمداری وزیر کارآمدی بود چرا ایشان را از وزارت صنعت برداشتید و اگر ناکارآمد است پس برای وزارت کار هم ناکارآمد است.

نادری با بیان اینکه پرونده استیضاح شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت در مجلس هنوز مفتوحه است خاطر نشان کرد: ایشان در جلسات استیضاح در کمیسیون حاضر نشد و به قانون احترام نگذاشت. آیا می‌شود به ایشان اعتماد کرد؟ ایشان به توصیه رئیس‌جمهور و رئیس مجلس به قانون مجلس بی حرمتی کرد. آقای شریعتمداری در مسئولیت سابقش چه گلی بر سر تولید زده که برای وزارت کار به ایشان رای بدهیم؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه موضوع ثبت سفارش خودروها در دوره قبل از وزارت شریعتمداری اتفاق افتاده خاطر نشان کرد: ایشان فساد را کشف کرد اما آیا با همه حلقه‌های فساد برخورد شد؟ چرا پاسخ استیضاح نمایندگان را نداد؟ چطور بپذیریم که ایشان به عنوان فردی باتجربه در حوزه صنعت در یک حیطه متفاوت توانمند است قطعا جامعه این انتخاب را از مجلس نمی‌پذیرد؟ ضمن اینکه حق بسیاری از هموطنان ما در قراردادهای خرید با شرکت‌های خودروسازی ضایع شد و خودروکاران با گرانی بازار حاضر به تحویل خودرو نشدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر