کد خبر: 53342
A

علی دایی: کسی از این دستم چک بخورد، سه روز می‌خوابد

علی دایی پیش از بازی با استقلال درباره این بازی حرف خاصی نزد و فقط گفت ترجیح می دهد در جام حذفی بمانند.

علی دایی: کسی از این دستم چک بخورد، سه روز می‌خوابد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال در جام حذفی از این گفت که دوست ندارد تیم شان حذف شود. او در این باره گفت:«ما فردا بازی مهمی داریم و دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم. می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و صعود کنیم. این بهترین فرصت برای جبران شکست در لیگ مقابل استقلال است. ما هفته قبل در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم، امتیاز خوبی گرفتیم. می‌خواهیم با بازی خوب برنده باشیم.بازیکنان ما روحیه خوبی دارند. روزبه شاه علی دوست غایب است و او را در بازی فردا نخواهیم داشت. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و سعی می‌کنیم با درسی که از بازی قبل گرفتیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و بازی بهتری کنیم تا به مرحله بعدی جام حذفی برسیم.»

اما بخش مهم حرف های دایی درباره درگیری های بعد از بازی با پرسپولیس و ماجرای درگیری اش با یکی از گزارشگران تلویزیون بود. جایی که دایی درباره آن گفت:« او شان خبرنگاران را حفظ نکرد. جایگاه شما خبرنگاران مگر در میکسدزون نیست؟ آیا من تا به حال به خبرنگاران بی‌حرمتی کرده‌ام؟ تنها کاری که کرده‌ام این بوده که بعضی وقت‌ها پاسخگوی سوالاتتان نبوده‌ام. بعضی از خبرنگاران دنبال حاشیه هستید و شما به امثال آن خبرنگار بها می‌دهید. اگر شما اثری از ضربه را دیدید بگویید. شما ابتدا باید مسائل را بدانید و بعد عنوان کنید. اگر من چک زدم چرا او شکایت نمی‌کند؟ شما به چه چیزی می‌گویید چک؟ در آن صحنه ۱۰ نفر من را گرفته بودند و من به رختکن رفتم. ناگهان سر و صدایی بلند شد. من بی رگ یا ماست نیستم. چگونه وجدانتان اجازه می‌دهد این چیزها را بنویسید. من کجا با رادوشوویچ درگیر شدم؟ آقا ضیایی چه کاره است؟ مسئول حراست است؟ آیا پلیس امنیت است که می گوید به رختکن بروم؟ آیا این جایگاه شماست؟ کدام یکی از شما خبرنگاران حق دارید به من بگویید به رختکن بروم یا نه؟ او با روی زیاد مصاحبه می‌کند و می‌گوید من را نصیحت کرده است.»

دایی در ادامه گفت:«اگر این‌ها را می‌شندیم قطعا آن چک را می‌زدم. شما خبرنگاران زمانی باید ناراحت شوید که در زمان سوال و جواب من به شما ضربه‌ای بزنم. نه وظیفه او است و نه جایگاهی دارد که بخواهد این کار را بکند. مطمئن باشید اگر کسی از این به بعد از حریمش بیرون بیاید همین برخورد را می‌کنم. چرا نمی‌توانند به چیزهای دیگری گیر بدهند؟ این همه مسائل مختلف هست. برای من زور دارد. اگر من به او چک زده بودم دوربین از آثار ضربه فیلم می‌گرفت. این سوال را پاسخ بدهید که در آن قسمت چه می‌کرده است؟ چه وظیفه‌ای داشته که بگوید بفرمایید داخل رختکن؟ دفعه بعدی اگر این اتفاق بیفتد رفتار دیگری می‌کنم تا آش نخورده و دهان سوخته نشود.»/ خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر