کد خبر: 53345
A

استعفا دسته جمعی مسوولان فدراسیون کشتی

بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی دقایقی پیش نایب رییس، نایب رییس بانوان و دبیر فدراسیون و همچنین مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نیز از مسوولیت خود کناره گیری کردند.

استعفا دسته جمعی مسوولان فدراسیون کشتی

به گزارش دیده بان ایران، استعفای مسوولان فدراسیون کشتی در حالی صورت می گیرد که نتایج ضعیف تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بوداپست مجارستان موجی از انتقادها از سوی مردم و کارشناسان را در پی داشته است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در این مسابقات با کسب 3 مدال برنز به مقام ششم و تیم ملی کشتی فرنگی نیز با یک مدال برنز به مقام یازدهم دست یافته بود.
استعفاهای دسته جمعی مسئولان فدراسیون کشتی که از صبح امروز آغاز شده تاکنون واکنشی از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان نداشت. 
«حمید بنی تمیم» نایب رییس فدراسیون ساعتی پیش با انتشار نامه ای به اعضای مجمع عمومی نوشت: به واسطه اعتمادی که رسول خادم و شما عزیزان به بنده داشتید افتخاری بزرگ و فرصتی ارزنده ای برایم فراهم شد که حدود پنج سال به عنوان خدمتگزار در فدراسیون کشتی انجام وظیفه نمایم. 
وی اظهار داشت: حال که رئیس فدراسیون کشتی تصمیم به کناره گیری گرفته، اینجانب نیز استعفای خود را از سمت نایب رئیسی فدراسیون اعلام می کنم و امیدوارم حضورم برای خانواده بزرگ کشتی ایران مثمر ثمر بوده باشد.
متعاقب این استعفا، رضا لایق دبیر فدراسیون، احد پازاج مدیر تیم های ملی، علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و مریم منظمی نایب رییس بانوان نیز از سمت خود کناره گیری کردند.
گفتنی است، رسول خادم سال گذشته نیز استعفا داده بود اما بعد از برگزاری 2 مجمع عمومی فدراسیون، وی بار دیگر به سمت خود بازگشت.
پیشتر نیز اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز استعفای خود را رسما اعلام کرده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر