کد خبر: 53376
A
ابراهیم امینی عضو شورای شهر تهران:

هنوز یک پنالتی دیگر تا ابقای افشانی در شهرداری داریم!

نایب رییس شورای شهر تهران در مورد وضعیت شهردار تهران گفت: هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. ما هنوز یک فرصت یا به قولی یک پنالتی دیگر برای ابقای آقای افشانی در شهرداری تهران داریم و باید منتظر بمانیم تا تکلیف این فرصت مشخص شود.

هنوز یک پنالتی دیگر تا ابقای افشانی در شهرداری داریم!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ابراهیم امینی نایب رییس شورای شهر تهران ضمن اشاره به آغاز روند بررسی گزینه‌های احتمالی تصدی شهرداری تهران، در پاسخ به این پرسش که آیا آغاز این روند به معنای قطعیت رفتن محمدعلی افشانی از شهرداری تهران، خواهد بود، گفت: هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است. ما هنوز یک فرصت یا به قولی یک پنالتی دیگر برای ابقای آقای افشانی در شهرداری تهران داریم و باید منتظر بمانیم تا تکلیف این فرصت مشخص شود.

 

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آقای افشانی در چه شرایطی در جایگاهش ابقا خواهد شد، به اعتماد توضیح داد: واقعیت این است که فوریت استثنا کردن شهرداران رد شده است ولی هنوز کلیات آن در مجلس شورای اسلامی رد نشده است. این لایحه در کمیسیون اجتماعی قرار دارد و چنین احتمالی وجود دارد که اگر کمیسیون اجتماعی این لایحه را به تصویب برساند، طبق آیین‌نامه مجلس 50 نماینده می‌توانند از هیات رییسه درخواست بررسی خارج از نوبت آن را مطرح کند.

 

وی افزود: این احتمال وجود دارد که اگر کمیسیون اجتماعی در اسرع وقت این استفساریه را به تصویب برساند، حتی قبل از اتمام مهلت حضور آقای افشانی در شهرداری تهران، استفساریه در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.

 

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پایان خاطرنشان کرد: ورود شورای شهر به موضوع بررسی گزینه‌های احتمالی تصدی شهرداری تهران از این بابت است که در صورت قطعی شدن رفتن آقای افشانی سریعتر گزینه‌های جایگزین را بررسی کند. اما در شرایط کلی باید گفت که همچنان شورای شهر از آقای افشانی حمایت کرده و اولویت ما حفظ ثبات در مدیریت شهری است.

منبع: اعتماد 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر