کد خبر: 53391
A

افشای پست مدیریتی علی پروین از سوی یک سرمربی کشتی؛ او عضو هیات مدیره یک پتروشیمی است

سرمربی تیم کشتی پتروشیمی یکی از دلایل اصلی چهارم شدن تیمش در لیگ برتر آزاد را کشتی نگرفتن نمایندگان اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم این تیم عنوان کرد.

افشای پست مدیریتی علی پروین از سوی یک سرمربی کشتی؛ او عضو هیات مدیره یک پتروشیمی است

به گزارش دیده بان ایران به نقل از مدال، تیم کشتی پتروشیمی بهشهر هر چند در مرحله گروهی لیگ برتر آزاد دو تیم مدعی ستارگان ساری و آرش زین بابل را شکست داد اما در بین ۴ تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر آزاد قرار نگرفت چون در هفته پایانی مسابقات به دلیل مشکلاتی که برای این تیم به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های مربوط به استفاده از کشتی‌گیر خارجی (آلن گوگایف روس) پیش آمد، مجوز مسابقه را پیدا نکرد و بدون رویارویی با آرش زین، شکست خورد تا از این گروه ستارگان و آرش زین بالا بیایند.

 

بعد از اینکه آرش زین بابل اعلام کرد اگر کشتی‌گیر رده سنی امیدش را در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر در اختیار نداشته باشد از شرکت در مسابقات انصراف می‌دهد، کمیته لیگ پتروشیمی بهشهر را در پیِ این تهدید و نامه انصراف، جایگزین آرش زین کرد و به این شکل نماینده بهشهر نیز اجازه حضور در مرحله پایانی لیگ را پیدا کرد. این تیم اما در مبارزه نیمه نهایی شکست ۹ بر یک مقابل بیمه رازی را تجربه کرد و سپس در مبارزه رده بندی مغلوب تیم راه و شهرسازی گلستان شد.

 

علی اصغر بذری سرمربی تیم بهشهر می‌گوید که علی پروین بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یکی از مدیران تیم پتروشیمی است.  بذری در این باره گفت: علی پروین یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی بهشهر است. هنوز فعالیت‌های این شرکت خیلی گسترده نشده اما هیئت کشتی بهشهر به خاطر ارتباط و دوستی که با مدیرعامل پتروشیمی بهشهر داشت از آنها خواست در لیگ برتر آزاد تیمداری کنند که خوشبختانه این مسئله را پذیرفتند. علی پروین که عضو هیئت مدیره این شرکت است یکی دو باری در مسابقه ما حاضر شد و از نزدیک کار بچه‌ها را دید.

 

بذری در ادامه یکی از دلایل شکست تیمش در دیدار سوم چهارمی لیگ برتر را اتفاق عجیبی می‌داند که از سوی کشتی‌گیران اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم آنها رخ داده است. او در این باره عنوان کرد: باید در کشتی رده بندی پیروز می‌شدیم اما با نامردی دو کشتی‌گیرمان که روی برد صددرصدشان حساب کرده بودیم، این اتفاق رخ نداد. قاعدتا مدیرعامل باشگاه پتروشیمی حق دارد که از این موضوع ناراحت باشد و حق پیگیری مسئله نیز برای او محفوظ است. من در حال کُچ کردن کشتی‌گیران‌مان بودم که بچه‌ها اعلام کردند  حامد زرین‌کمر کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم‌مان لباس پوشیده و سالن محل مسابقه را بدون دلیل و اطلاع ترک کرده است. این کاملا برای ما بی‌معنی است.

 

وی ادامه داد: امیررضا امیری کشتی‌گیر سنگین وزن‌مان نیز بدون دلیل منطقی اعلام کرد که کشتی نمی‌گیرد و به این شکل باختیم. در پرداختی‌ها مشکل خاصی نداشتیم و کشتی‌گیران‌مان ۷۰ درصد پولشان را گرفته بودند، واقعا نمی‌دانم چرا زرین کمر و امیری برای ما کشتی نگرفتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر