کد خبر: 53427
A

آیا احمدی نژاد واقعاً مخالف تسخیر سفارت آمریکا بود؟! + عکس

نعیمی پور: آنها میگفتند «باید اول سفارت شوروی را بگیریم. در ثانی اگر هم بخواهیم سفارت های روسیه یا آمریکا را بگیریم باید برویم دولت را در جریان امر قرار دهیم و بعد این اقدام را کنیم».

آیا احمدی نژاد واقعاً مخالف تسخیر سفارت آمریکا بود؟! + عکس

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد و از طرفداران و مدافعان نزدیک او در شبکه اجتماعی توییتر ادعا کرد که رییس دولت دهم یکی از مخالفان حمله و اشغال سفارت آمریکا بوده است. این در حالی است که تصاویر احمدی نژاد در جمع دانشجویان داخل سفارت در کنار ابراهیم اضغر زاده خلاف این ادعا را ثابت می کند. 

این در حالی است که "محمد نعیمی پور" از دانشجویان خط امام که در جریان تسخیر لانه جاسوسی شرکت داشت سال گذشته در گفت و گو با خبرآنلاین درباره وقایع و چگونگی تسخیر لانه جاسوسی گفته بود: در جمع شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت که تازه آغاز به کار کرده بود، بحث تسخیر سفارت آمریکا مطرح شد. در آن جمع، آقای احمدی نژاد نماینده دانشگاه علم و صنعت و آقای سیدزاده نماینده دانشگاه تربیت معلم مخالفت کردند و گفتند «باید اول سفارت شوروی را بگیریم. در ثانی اگر هم بخواهیم سفارت های روسیه یا آمریکا را بگیریم باید برویم دولت را در جریان امر قرار دهیم و بعد این اقدام را کنیم». تحلیل طرف مقابل هم این بود که «در این صورت دولت حتما ما را از این کار منع می کند. به امام هم بگوییم، حتما منع مان می کند چون مداخله حکومت محسوب می شود. حال آنکه ما می خواهیم یک کار دانشجویی انجام دهیم و نه یک کار سیاسی از نوع مُد چپ مبارزه طلب و حتی مسلح». لذا این بحث کمی بالا گرفت و به این جمع بندی رسید که بحث منتفی است و دیگر نباید آن را دنبال کرد. 

 

 

WhatsApp Image 2018-11-03 at 12.55.19 PM

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر