کد خبر: 53480
A

فلاحت پیشه: جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات درباره مرزبانان ربوده شده

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه اعضای این کمیسیون با وزیر اطلاعات برای پیگیری وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه خبر داد.

فلاحت پیشه: جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات درباره مرزبانان ربوده شده

به گزارش دیده بان ایران؛ حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی درباره تشکیل جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: این هفته وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی می‌آید و بخشی از مباحثی که با ایشان مطرح می‌شود، درباره سرنوشت مرزبانان ربوده شده است. بخشی از پیگیری‌ها درباره آن‌ها برعهده وزارت اطلاعات است که در این باره با ایشان گفت‌و‌گو خواهد شد.

وی درباره دلیل حضور علوی در این کمیسیون تصریح می‌کند: ما برای جلسه با ایشان، دو دستور در اختیار داریم. یک، سؤال چند تن از نمایندگان از وزیر محترم و بخش دیگر از این جلسه مربوط به مسائل فی‌مابین، ازجمله موضوع میرجاوه است.

هفته گذشته نیز، علیرضا رحیمی عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی به ایرناپلاس خبر داد که این کمیسیون، پس از اتمام جمع‌آوری اطلاعات اولیه، جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت مرزبانانی که 24 مهرماه در مرز میرجاوه توسط گروهگ تروریستی جیش‌العدل ربوده شده‌اند، تشکیل خواهد داد. 

12 تن از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، 24 مهرماه توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده و به داخل خاک پاکستان انتقال داده شدند. 30 مهرماه نیز، این گروهک تروریستی تصویر و اسامی این مرزبانان را منتشر و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز این اسامی و تعداد را تأیید کرد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر