کد خبر: 53520
A

بطحایی: برخی مدارس حتی تلویزیون ۱۴ اینچ ندارند

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز با تعداد بسیاری از دانش آموزان، معلمان، مربیان و مسئولین آموزش و پرورش همراه شد.

بطحایی: برخی مدارس حتی تلویزیون ۱۴ اینچ ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ راهپیمایی ۱۳ آبان صبح امروز با همراهی سیدمحمد بطحایی (وزیر آموزش و پرورش) برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: همزمانی روز دانش آموزش با روز مبارزه با استکبار پیامی برای آموزش و پرورشی‌ها و به ویژه دانش آموزان دارد. یکی از مهمترین هدف‌های که در دوران مدرسه و تعلیم و تربیت باید به آن توجه کرد، استکبارستیزی و مبارزه با زور، ظلم و جور است و این امر موضوع بسیار مهمی است که در برنامه‌های تربیتی و آموزشی ما باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: تقارن این دو مناسبت با یکدیگر پیام بزرگی را در پی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم در برنامه‌هایی که در آموزش و پرورش و به ویژه در حوزه پرورشی و تربیتی دنبال می‌کنیم، این هدف را پیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ورود اسناد مروبط به لانه جاسوسی به کتاب‌ها و برنامه‌های درسی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این اسناد در برخی از برنامه‌های درسی تا اندازه‌ای که ظرفیت این برنامه اجازه می‌داد، گنجانده شده است تا بچه‌ها با روش‌های شیطانی که آمریکا برای نفوذ و دخالت در کار کشور پیش گرفته بود، آشنا شوند.

بطحایی درباره پخش فوتبال در مدراس نیز گفت: اتفاقی که دیروز افتاد بار دیگر مظلومیت آموزش و پرورش را نشان داد زیرا در برخی مدارس حتی یک تلویزیون ۱۴ اینچ برای پخش مسابقه وجود ندارد.

وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه برای ارائه تجهیزات با دستگاه‌های دیگر رایزنی نمی‌کند، پاسخ داد: به رایزنی ربطی ندارد ما اعتبار و تجهیزات می‌خواهیم که امروز این موضوع را در دولت در قالب گزارش مطرح می‌کنیم./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر