کد خبر: 53536
A

انتقاد تند حجت الاسلام زائری به نائب امان زمان خواندن رهبرانقلاب توسط موحدی کرمانی در نمازجمعه تهران :این ادبیات و این رویکرد، بی‌تعارف،هم توهین به باور مهدوی و اعتقاد ظهور امام عصر است و هم خدشه به جایگاه رهبر معظم انقلاب است

در اینجا فقط یک سؤال از آیت الله موحدی کرمانی دارم: اگر قرار باشد که امام زمان هم بعد از ظهور همین کاری را بکنند که الآن جمهوری اسلامی دارد می کند چه دلیلی دارد دیگر منتظر فرج الهی و ظهور حضرتش باشیم؟ آیا کسی هست تا به این پرسش منطقی جواب بدهد؟ این ادبیات و این رویکرد بی تعارف هم توهین به باور مهدوی و اعتقاد ظهور امام عصر است و هم خدشه به جایگاه و شأن رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد می کند.

انتقاد تند حجت الاسلام زائری به نائب امان زمان خواندن رهبرانقلاب توسط موحدی کرمانی در نمازجمعه تهران :این ادبیات و این رویکرد، بی‌تعارف،هم توهین به باور مهدوی و اعتقاد ظهور امام عصر است و هم خدشه به جایگاه رهبر معظم انقلاب است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت السلام زائری در مطلبی انتقادی به اظهارات خطیب جمعه تهران واکنش نشان داد. 

 

متن یادداشت حجت السلام زائری در ذیل آمده است: 

 
انا لله و إنا إلیه راجعون! 
امام زمان هم قرار است بیایند و همین کاری را بکنند که اکنون ما داریم می کنیم؟ 
واقعا دلسوزان و خیرخواهانی که دائم به من تذکر می دهند که سکوت پیشه کن و حرف نزن! الآن هم فکر می کنند که می شود سکوت کرد؟
راستی اگر این حرف را یکی از طلاب  جوان حوزه یا کسی مثل من زده بود می شد به حساب بی سوادی و نادانی اش گذاشت! ولی وقتی طرز تفکر روحانی آگاه و محترم و فقیه دانشمند مجتهدی مانند امام جمعه تهران چنین باشد چه می توان گفت؟ 
کاش اقلا توضیحی می دادند که بتوان بهانه ای برای توجیه کلامشان داشته باشیم و بتوانیم حمل بر صحت کنیم!
فقط نمی دانم چرا ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه - لااقل برای حفظ اعتبار و آبروی خودشان- این بزرگوار را از اقامه نماز جمعه معاف نمی کنند؟
دین و اعتقاد مردم به کنار، سرمایه ارزشمند باور مهدویت به کنار، میراث هزار و چهارصد ساله عقیده و ایمان به کنار، اقلا به فکر حرمت خودتان باشید و هر چیزی که به زبانتان می آید نگویید!
در اینجا فقط یک سؤال از آیت الله موحدی کرمانی دارم: اگر قرار باشد که امام زمان هم بعد از ظهور همین کاری را بکنند که الآن جمهوری اسلامی دارد می کند چه دلیلی دارد دیگر منتظر فرج الهی و ظهور حضرتش باشیم؟ 
 
آیا کسی هست تا به این پرسش منطقی جواب بدهد؟
 
این ادبیات و این رویکرد بی تعارف هم توهین به باور مهدوی و اعتقاد ظهور امام عصر است و هم خدشه به جایگاه و شأن رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد می کند. 
 
خدایا، تو می دانی که حساسیت و غیرت و تعصب ما نسبت به امام زمان بیشتر از غیرت و حساسیت و تعصب ما نسبت به جمهوری اسلامی است، اگر این غیرت و تعصب هزینه های سنگین هم داشته باشد با تمام وجود پذیرای آن هزینه ها هستیم اما وظیفه خود و رسالت طلبگی و لباسی که پوشیده ایم می دانیم که در مقابل توهین به مقدسات سکوت نکنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر