کد خبر: 53546
A

وزیر بهداشت:تعرفه‌های درمانی افزایش پیدا نمی کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره افزایش تعرفه‌های پزشکی در بخش خصوصی گفت: تعرفه‌ها مشخص است و تاکنون هم تغییری نکرده است.

وزیر بهداشت:تعرفه‌های درمانی افزایش پیدا نمی کند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درباره افزایش تعرفه های پزشکی در بخش خصوصی به بهانه افزایش تورم گفت: اگر مردم مشاهده کردند در بیمارستانی از تعرفه هایی که تعیین شده، تخلفی صورت گرفته لازم است که با  190 تماس بگیرند و مورد را اعلام کنند تا پیگیری شود.

 

وی تاکید کرد: تعرفه‌ها مشخص است و تاکنون هم تغییری نکرده است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: البته ما گله مندیم و متعقد هستیم دولت هرچه سریع‌تر در این زمینه باید تجدیدنظر کند؛ زیرا شرایط با اول سال بسیار متفاوت است و بیمارستان‌های خصوصی و دولتی هزینه نگهداری و اداره‌شان تغییر کرده است.

 

وی تاکید کرد: در این خصوص بحث سر دستمزد نیست؛ دستمزدها  را نمیخواهد افزایش دهند بلکه مسئله اصلی  اداره بیمارستان ها در هر دو بخش خصوصی و دولتی است که با مشکل مواجه شده است.

 

وی درباره اینکه برخی از دندان‌پزشکان به بیماران خود اعلام می‌کنند مواد اولیه ندارند و آن‌ها را به سایر پزشکان و مراکز ارجاع می‌دهند و درمان فرد را نیمه رها می‌کنند؛ عنوان کرد: من گزارش جدیدی در این مورد دریافت نکرده‌ام، البته مواد اولیه دندان‌پزشکان افزایش قیمت پیدا کرده است.

 

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: درباره افزایش قیمت ها هم باید گفت، به دلیل اینکه در بخش دندان‌پزشکی فقط برای 25 قلم حمایت بیمه ای داریم، برای 100 قلم  از 125 قلم خدماتی که ارائه  می‌شود حمایت بیمه ای نیست و تعرفه ثابتی هم وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ممکن است اتفاقی افتاده باشد که باید پیگیری شود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر