کد خبر: 53675
A

واکنش جلال میرزایی به توییت امیر آبادی: نماینده قم از کجا اینقدر مطمئن است؟

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت دادن انتشار لیست جدید تحریم آمریکایی ها به داخل کشور، اقدامی تفرقه افکنانه است که هیچ کمکی به مقابله با تحریم ها نمی کند.

واکنش جلال میرزایی به توییت امیر آبادی: نماینده قم از کجا اینقدر مطمئن است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال میرزایی درباره توئیت اخیر یک نماینده مجلس درباره انتشار لیست اسامی جدید تحریمی آمریکا، افزود: سوال من این است که این نماینده از کجا توانسته در این فرصت کوتاه لیست را تطبیق دهد و از کجا مطمئن است این لیست همان کسانی هستند که دور قبل تحریم ها را دور زده اند.

وی ادامه داد: وی بر اساس چه مستنداتی دیگران را متهم می کند زیرا هم اکنون کسی مدعی نیست این لیست را در اختیار داشته، اگر سندی دارد در اختیار دستگاه های امنیتی یا دستگاه قضایی قرار دهد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط کنونی که آمریکا دوباره تحریم هایی را علیه ایران اعمال کرده پرداختن به این مسائل کمکی به مقابله با تحریم ها نمی کند. 
این عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: اینگونه تهمت ها مشکلی را حل نمی کند اگر این نماینده اطلاعات خاصی دارد آن را در اختیار دستگاه امنیتی و یا دستگاه قضایی بگذارد.
میرزایی اضافه کرد: امروز هر کسی هر اطلاعات خامی که به دستش می رسد، بدون بررسی صحت و سقم و توجه به عواقب آن را منتشر می کند که این رویه اشتباهی است که باید جلوی آن گرفته شود.
یک نماینده مجلس روز گذشته در توئیتی نوشت لیست اسامی جدید تحریمی آمریکا منتشر شد، تقریبا همه افراد و مجموعه های فعال در دور زدن تحریم های قبلی در آن دیده می شوند، سوال این است این اطلاعات از کجا به دست دشمن رسیده است؟ سازمان های امنیتی بررسی کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر