کد خبر: 53687
A

لاریجانی: استقامت ما در جنگ باعث شد دشمنان جرأت جنگ با ایران را نداشته باشند

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند همه صحنه بین‌المللی را همراه خود کنند و شرایط را هم نمی‌توانند سخت‌تر از این کنند، گفت: استقامت ما در جنگ باعث شده امروز آنها جرأت جنگ با ایران را نداشته باشند؛ بنابراین اگر در اقتصاد هم مقاوم باشیم به دنبال تحریم نخواهند رفت و اگر بروند هم تاثیری نخواهد داشت.

لاریجانی: استقامت ما در جنگ باعث شد دشمنان جرأت جنگ با ایران را نداشته باشند

به گزارش دیده بان ایران، علی لاریجانی در همایش ۱۵ هزار شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: تحریم‌ها گاهی به نفع اقتصاد کشور است به شرط این که زمینه حضور مردم در اقتصاد فراهم شود که ان شاءالله این اتفاق می‌افتد. ما معتقدیم این روحیه باعث می‌شود تحولی در اقتصاد کشور ایجاد شود و تولید و بهره‌وری هم افزایش پیدا می‌کند؛ در این صورت دشمنان ما نمی‌توانند در مورد تحریم‌ها توفیق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با دقت راه را برای حضور مردم در اقتصاد فراهم می‌کنند، اضافه کرد: آمریکایی‌ها نمی‌توانند همه صحنه بین‌المللی را همراه خود کنند، آنها شرایط را هم نمی‌توانند سخت‌تر از این کنند اما اگر ما روی پای خود بایستیم آنها را مایوس می‌کنیم همچنان که روحیه استقامت ما در جنگ باعث شده امروز آنها جرأت جنگ با ایران را نداشته باشند؛ بنابراین اگر در اقتصاد هم مقاوم باشیم به دنبال تحریم نخواهند رفت و اگر بروند هم تاثیری نخواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر