کد خبر: 53758
A

هیچیک از کاندیداهای شهرداری تهران حذف نمی‌شوند

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره اخباری که از شب گذشته مبنی بر حذف رسول کشت‌پور، یکی از کاندیداهای شهرداری تهران منتشر شده است، گفت: هیچیک از کاندیداهای شهرداری تهران حذف نمی‌شوند.

هیچیک از کاندیداهای شهرداری تهران حذف نمی‌شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ زهرا نژاد بهرام درباره اخباری که از شب گذشته پیرامون حذف رسول کشت‌پور از لیست نامزدهای تصدی سمت شهرداری تهران و جایگزینی نصرالله جهانگرد منتشر شده است، اظهار کرد: در میان اعضای شورای شهر تهران چنین مطلبی مطرح نشده و قرار نیست هیچیک از کاندیداها حذف شوند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: ممکن است در خارج از شورای شهر چنین مطالبی مطرح شده باشد اما در شورای شهر صحبتی در این رابطه نشده است.

وی تاکید کرد: قرار نیست هیچیک از نامزدهای تصدی پست شهرداری تهران حذف شوند؛ مگراینکه خودشان بخواهند انصراف دهند.

نژادبهرام درخصوص مسائلی که پیرامون بازنشستگی رسول کشت‌پور گفته می‌شود، گفت: ایشان حکم موقت دارند و به همین دلیل بازنشسته محسوب نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا، از شب گذشته درخصوص حذف رسول کشت‌پور از لیست کاندیداهای شهرداری تهران و جایگزینی نصرالله جهانگرد اخباری شنیده می‌شود.

گفتنی است نصرالله جهانگرد در انتخاباتی که روز سه‌شنبه برگزار شد، 9 رای کسب کرد و غلامرضا انصاری و کامل تقوی نژاد با اختلاف یک رای از او پیش افتادند تا نامشان در لیست پنج نفره کاندیداهای شهرداری تهران قرار گیرد./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر