کد خبر: 53864
A

تلاش مضاعف رسانه های اصولگرا برای شهردار نشدن "آخوندی"

این در حالی است که وزیر سابق راه و شهرسازی ظهر امروز در تشریح برنامه های خود برای شهرداری تهران گفت: تمام بهره‌برداران از خدمات شهر باید از نظام الکترونیک استفاده کنند.

تلاش مضاعف رسانه های اصولگرا برای شهردار نشدن "آخوندی"

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه از صبح امروز جلسه بررسی برنامه های پنج نامزد اصلی جهت تصدی پست شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر تهران در حال برگزاری است. خبرگزاری های فارس و تسنیم و مهر به همراه سایت الف و تابناک.. بر  شدت تخریب خود علیه عباس آخوندی یکی از پنج گزینه اعضای شورای شهر سرعت بیشتری بخشیدند. تا جاییکه سایت الف با تیتر " آخوندی خوی اشرافی گری دارد" از قول نادر قاضی پور نوشت: آخوندی لواسان نشین است.

خبرگزاری فارس هم در گزارشی ادعا کرد که برخی دانشگاهیان در واکنش به نامزدی آخوندی نوشت:  بسیاری از دانشگاهیان و فعالان دانشجویی با اشاره به ناکارآمدی آخوندی در گذشته وی را نامناسبت‌ترین گزینه برای تصدی مدیریت شهرداری تهران می‌دانند.

خبرگزاری تسنیم هم در ادامه این گزارش ها نوشت: آخوندی بی برنامه ترین نامزد در بین این پنج کاندیدا ها به شمار می رود.

این در حالی است که وزیر سابق راه و شهرسازی ظهر امروز در تشریح برنامه های خود برای شهرداری تهران گفت: تمام بهره‌برداران از خدمات شهر باید از نظام الکترونیک استفاده کنند. ما باید شبکه‌ای از کلانشهرهای واقع در تمدن ایران- شهری ایجاد کنیم که می‌تواند منابع درآمدی بسیار زیادی را ایجاد کند. این شعار نیست اگر بتوانیم چنین بحثی ایجاد کنیم و در بحث گردشگری هم موفق عمل کنیم این یکی از عمده‌ترین منابع درآمد برای ساکنان شهرها خواهد بود.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر