کد خبر: 53872
A

بخشنامه سایپا به مشتریان/ به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند

شرکت سایپا در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به‌جای خودروی ثبت‌نامی خود تحویل بگیرند.

بخشنامه سایپا به مشتریان/ به‌جای ساندرو پراید تحویل بگیرید+ سند

به گزارش دیده بان ایران؛ شرکت سایپا روز گذشته در بخشنامه‌ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر90 ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به‌جای خودروی ثبت‌نامی خود از شرکت تحویل بگیرند.

در بخشنامه سایپا به نمایندگی‌های فروش آمده است:

احتراماً ضمن پوزش از مشتریان به‌جهت تأخیر پیش‌آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو به‌اطلاع می‌رساند: مشتریان محترم می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب یکی از دو روش پیشنهادی زیر اقدام کنند.

1. انتظار مشتریان محترم تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:

الف ــ قیمت محصولات به‌قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد.

ب ــ سود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد به‌میزان 27 درصد (15 درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.

پیشنهاد اول برای مشتریانی که قصد تبدیل خودرو دارند:

جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X100 (سایپا 131، سایپا 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا) با سود مشارکت و تأخیر به‌میزان 27 درصد طبق قرارداد به یکی از روش‌های ذیل:

الف) تعهدات انواع ساندرو و استپ‌وی به دو دستگاه خودرو یک دستگاه X100 و یک دستگاه X200 که یک دستگاه با موعد تحول بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل آذر 98 به‌قیمت روز شرکت.

ب) تعهدات تندرو به یک دستگاه خودرو X100 (سایپا 131، سایپا 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا)  با موعد تحویل بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری.

تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر