کد خبر: 53888
A

رئیس دولت اصلاحات درگذشت هوشنگی را تسلیت گفت

رئیس دولت اصلاحات با صدور پیامی درگذشت 'حمید هوشنگی ' از پیشکسوتان و خوشنامان عرصه اطلاع رسانی و معاون خبر پیشین سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را به اصحاب رسانه و مطبوعات تسلیت گفت.

رئیس دولت اصلاحات درگذشت هوشنگی را تسلیت گفت

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس دولت های هفتم و هشتم روز یکشنبه در پیام تسلیت خود افزود: درگذشت جناب آقای حمید هوشنگی، انسان شریف و آگاه و یکی از چهره های خدوم عرصه اطلاع رسانی موجب تأسف فراوان شد. 
وی تصریح کرد: من مصیبت درگذشت او را به همه اصحاب رسانه و مطبوعات و به انبوه دوستان و همکاران او و به ویژه همسر گرانقدر و فرزندان عزیزش و دیگر بستگان داغدار تسلیت می گویم و از درگاه حضرت پروردگار برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می کنم.‌
حمید هوشنگی از پیشکسوتان و خوشنامان عرصه خبر، معاون خبر پیشین ایرنا در فاصله سال های 59 تا 64 پنجشنبه هفته گذشته به علت بیماری در گذشت.
زنده یاد هوشنگی که 15 مهرماه هفتاد سالگی را پشت سر گذاشته بود، کار خبر را از سال 1352 در رادیو تلویزیون ملی ایران آغاز کرد، وی که دانش آموخته رشته روزنامه نگاری بود با استفاده از تجارب کار و تحصیل در غرب توانست نقش موثری در تحولات سال های ابتدای انقلاب در ایرنا ایفا کند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر