کد خبر: 54111
A

اخد آخرین دفاع از دو صراف متهم به اخلال در نظام ارزی

وکیل مدافع یکی از صرافان متهم به اخلال در نظام ارزی کشور از برگزاری جلسه دیگری برای محاکمه دو صراف و اخذ آخرین دفاعیات آنها در رزوز جاری خبر داد.

اخد آخرین دفاع از دو صراف متهم به اخلال در نظام ارزی

به گزارش دیده بان ایران؛ کریم بخنوه در خصوص دومین جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده صرافان، اظهار کرد: صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهامات دو نفر از پنج صرافی که به دلیل کمبود زمان رسیدگی در جلسه گذشته، به امروز (چهارشنبه) موکول شده بود با حضور متهمین، وکلای آنها و نماینده دادستان در شعبه سوم دادگاه انقلاب برگزار شد.

وی افزود:‌ در جلسه امروز متهمان و وکلای آنها دفاعیات خود را به طور مفصل بیان کردند و آخرین دفاعیات از آنها گرفته شد. همچنین نماینده دادستان نیز مطالب خود را بیان کرد.

وکیل مدافع یکی از متهمین پرونده صرافان گفت:‌ ظاهراً این آخرین جلسه دادگاه بود و قرار شد تا یک هفته دیگر سایر دفاعیات خود را تقدیم دادگاه کنم که ممکن است بعد از مطالعاتی که انجام می‌گیرد اگر دادگاه نیاز به استعلام و توضیحی از کسی داشته باشد مبادرت به دریافت آن خواهد کرد.  

بخنوه با تشکر از قضات دادگاه به دلیل استماع دفاعیات متهمان و وکلای آنها، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایندگان بانک مرکزی در تاریخ ۱۴ آبان‌ماه برای ارایه توضیحات حضور یافته بودند، در این جلسه حضور نداشتند.

این وکیل دادگستری ۲۲ آبان‌ماه به ایسنا گفته بود: در دومین جلسه دادگاه نسبت به اتهامات سه نفر از صرافی‌ها رسیدگی و آخرین دفاعیات از آن‌ها گرفته شد و جلسه رسیدگی به اتهامات دو نفر دیگر از متهمین این پرونده به روز چهارشنبه -۲۳ آبان‌ماه- موکول شده است.

به گزارش ایسنا، در اولین جلسه رسیدگی به پرونده ۵ صراف‌ که در روز ۹ آبان‌ماه در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد، متهمین این پرونده و وکلای آنها اعلام کردند که در راستای رسیدگی به این پرونده باید نماینده بانک مرکزی به عنوان متولی توزیع ارز به صراف‌ها در جلسات رسیدگی حضور داشته باشند و به ارائه توضیحات در خصوص ‌اینکه چرا این میزان ارز را در اختیار این صراف‌ها قرار داده‌اند و آنها را ملزم به فروش آن کرده‌اند، بپردازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر