کد خبر: 54556
A

استاد اخراجی دانشگاه آزاد: حقوق و مزایای من را هم قطع کردند گفتند دستور از بالاست!/ گفتند اتهام سیاسی به شما زده اند!!

حوریه دهقان شاد: البته مسئولان دانشگاه به بنده گفتند که مرداد ماه گذشته یک نامه دست نویس از آقای فرهاد رهبر رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی به ما داده اند و بر همین اساس درسهای من برای ترم جدید حذف شد. این در حالی است که ایشان در مهرماه رئیس دانشگاه نبودند و آقای طهرانچی جایگزین ایشان شده بودند. یعنی به عبارت دیگر و به گفته این افراد دستور اخراج من توسط آقای رهبر صادر شده بود.

استاد اخراجی دانشگاه آزاد: حقوق و مزایای من را هم قطع کردند گفتند دستور از بالاست!/ گفتند اتهام سیاسی به شما زده اند!!

روز سه شنبه برخی شبکه های اجتماعی از اخراج "حوریه دهقان شاد" استاد ارتباطات دانشگاه آزاد خبر دادند. اخراج این استاد خوش نام دانشگاه آزاد در حالی رقم خورد که حتی جمع آوری امضا توسط دانشجویان رشته ارتباطات هم راه به جایی نبرد و بار دیگر با تغییر مدیریت دانشگاه آزاد یکی دیگر از اساتید مورد وثوق دانشجویان از این دانشگاه اخراج شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ خانم دهقان شاد در همین رابطه به خبرنگار سایت مدآرا توضیح داد: مهر ماه امسال و در شروع سال تحصیلی جدید پس از 21 سال سابقه تدریس رسمی و قطعی در دانشگاه آزاد بدون هیچ توضیحی درس های ارائه شده از روی سایت دانشگاه برداشته شد و بعد تماس گرفتند و گفتند که شما تعلیق شده اید و وقتی علت را جویا شدم  گفتند که دستور از بالاست.

وی اضافه کرد: البته مسئولان دانشگاه به بنده گفتند که مرداد ماه گذشته یک نامه دست نویس از آقای فرهاد رهبر رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی به ما داده اند و بر همین اساس درسهای من برای ترم جدید حذف شده است. این در حالی است که ایشان در مهرماه رئیس دانشگاه نبودند و آقای طهرانچی جایگزین ایشان شده بودند. یعنی به عبارت دیگر و به گفته این افراد دستور اخراج من توسط آقای رهبر صادر شده بود.

این استاد علوم ارتباطات خاطرنشان کرد: پیرو این موضوع حقوق و مزایای من هم از دانشگاه آزاد قطع شد و بازهم یادآوری کردند که دستور از طرف بالا بود که حقوق شما نیز قطع شود.

دهقان شاد درباره چگونگی و نحوه اخراج از دانشگاه آزاد هم اظهار کرد: در پیگیری هایی که توسط بنده صورت گرفت مسئولین دانشگاه  گفتند که تعدادی از دانشجویان از شما شکایت داشتند و یکسری اتهامات سیاسی به بنده وارد کرده اند که البته در پاسخ به این ادعا هم حدود ۴۰۰ دانشجو نیز در حمایت از بنده به آقایان ولایتی و تهرانچی نامه ای نوشتند که متاسفانه به هیچکدام از نامه ها پاسخ داده نشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ۲ هفته پیش هیات انتظامی دانشگاه من را خواستند و در یک فرصت بسیار کوتاه ده دقیقه‌ای که کاملا مشخص بود تصمیم خودشان را از قبل گرفته بودند در یک فضای کاملاً غیر انسانی و غیر دوستانه با بنده برخورد کردند و متاسفانه واکنش های مغرضانه ای را از خود نشان داده‌اند و مشخص بود که حکم اخراج بنده را از قبل صادر کرده اند و این جلسه، نمایشی بیشتر بود. البته در همان جلسه اعلام کردند که جلسه ای دیگر بدون حضور بنده برگزار خواهند کرد و در این جلسه حکم اخراج را صادر خواهند کرد اما هنوز حکمی بنده ابلاغ نشده است.

گفتنی است روز گذشته: وحید عقیلی رئیس وقت دانشکده ارتباطات ضمن رد این مسئله طی گفتگویی اظهار کرده بود: «اخراج خانم دهقان شاد اصلا تصمیم من نبود و صرفا برخی دانشجویان یک نامه‌ای علیه ایشان به هیات امنا نوشتند و این تصمیم هیات امنا بود. من در آن دوره رئیس دانشکده بودم هیچ نقشی در این ماجرا نداشتم.»

رئیس سابق دانشکده ارتباطات گفت: «یک سری از دانشجویان، مطالبی را طی یک نامه به اطلاع هیات امنای دانشگاه آزاد رساندند و بعد از آن بررسی هایی انجام شد و تصمیم نهایی گرفته شد. اینکه برخی ادعا می کنند که صرفا به واسطه این نامه خانم دکتر دهقانشاد کنار گذاشته شده اند صحت ندارد و هیات امنا بررسی های لازم را انجام داده و تصمیم نهایی را گرفتند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر