کد خبر: 54647
A

۵ گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه کدام کشور‌ها هستند؟

تیم ملی فوتبال ایران در صدد است تا پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ سه بازی دوستانه انجام دهد که تنها تقابل با قطر قطعی شده است.

۵ گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه کدام کشور‌ها هستند؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  تیم ملی فوتبال ایران که برای حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می شود، تاکنون ۳ مرحله اردوی آماده سازی برگزار کرده و قرار است مرحله نهایی اردوی ملی پوشان هم از ۲۴ یا ۲۵ آذر برگزار شود.

اردوی نهایی تیم ملی ایران قرار است در تهران و دوحه برگزار شود و پس از اینکه شاگردان کی روش چند روزی را در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی تمرین کردند، راهی دوحه قطر خواهند شد تا پس از حضور در کمپ اسپایر و تمرین کردن آماده برگزاری بازی های دوستانه شوند.

فدراسیون فوتبال در صدد است تا برای شبیه سازی بازی با ویتنام از حریفانی همچون فیلیپین، تایلند و چین استفاده کند و برای تقابل با عراق هم سوریه و فلسطین، گزینه های احتمالی سئول نشین ها ( محل ساختمان فدراسیون فوتبال ) برای برگزاری بازی دوستانه هستند. البته در اردوی دی ماه تقابل با قطر در ورزشگاه خلیفه دوحه  قطعی شده و شاگردان کارلوس کی روش 10 دی به مصاف عنابی ها ( لقب تیم ملی قطر ) خواهند رفت.

شاگردان مصدوم کی روش به جام ملت های آسیا می رسند

برای حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا، 3-4 بازیکن مصدوم حضور دارند که آنها در صورت انتخاب برای حضور در امارات، شرایط ایده آل پیدا خواهند کرد. علیرضا جهانبخش ( برایتون انگلیس )، سعید عزت اللهی ( ردینگ انگلیس )، پژمان منتظری ( استقلال تهران ) ومرتضی پورعلی گنجی ( یوپن بلژیک )، 4 بازیکن ملی پوشی هستند که تا 2 ماه دیگر به میادین بازخواهند گشت و مشکلی برای بازی کردن نخواهند داشت.

برنامه بازی های ایران در جام ملت های آسیا 2019

یوزها ( لقب تیم ملی فوتبال ایران ) پس از برگزاری 3 بازی تدارکاتی در قطر، راهی امارات می شوند و به 3 بازی مرحله گروهی آماده خواهند شد. شاگردان کی روش در نخستین گام 17 دی در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف یمن می روند و سپس 5 روز بعد ( 22 دی ) در استادیوم آل نهیان باید با ویتنام رو در رو شوند و در حساس ترین دیدار مرحله گروهی برای ایران، شاگردان کی روش با عراق در ورزشگاه آل مکتوم رقابت خواهند کرد.

جام ملت‌های آسیا 2019 از ۵ ژانویه تا اول فوریه (۱۵ دی تا ۱۲ بهمن) در امارات برگزار می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر