کد خبر: 54779
A

کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین در قطار

فرمانده مرزبانی استان گیلان از کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین در شهرستان مرزی آستارا خبر داد.سرهنگ «کیاست سپهری» در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ‌مرز آستارا در پی اطلاع از اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد خارج کردن مقادیر زیادی مواد افیونی از این شهرستان مرزی به خارج از کشور را دارد، موضوع را بررسی و با رصد تحرکات این قاچاقچی دریافتند وی در واگن باری قطار در بارانداز راه‌آهن شهرستان آستارا مواد مخدر جاساز کرده است.

کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین در قطار

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ فرمانده مرزبانی استان گیلان از کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین در شهرستان مرزی آستارا خبر داد.

 سرهنگ «کیاست سپهری» در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ‌مرز آستارا در پی اطلاع از اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد خارج کردن مقادیر زیادی مواد افیونی از این شهرستان مرزی به خارج از کشور را دارد، موضوع را بررسی و با رصد تحرکات این قاچاقچی دریافتند وی در واگن باری قطار در بارانداز راه‌آهن شهرستان آستارا مواد مخدر جاساز کرده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران طی یک عملیات ضربتی این قاچاقچی را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی این قطار مقدار ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین جاساز شده در پاکت‌های سیمان کشف و ضبط گردید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر