کد خبر: 55010
A

ثبت‌نام آشغال‌های دوست داشتنی در جشنواره فیلم فجر برای بار ششم

محسن امیریوسفی، فیلم آشغال‌های دوست داشتنی را برای ششمین بار در جشنواره فیلم فجر ثبت نام کرد.


ثبت‌نام آشغال‌های دوست داشتنی در جشنواره فیلم فجر برای بار ششم

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن امیریوسفی (کارگردان فیلم آشغال‌های دوست داشتنی) درباره آخرین وضعیت نمایش عمومی فیلم گفت: طی این شش سال، صبر من هیچ فایده‌ای نداشت و فیلم اکران نشد. به همین خاطر دوباره در جشنواره ثبت‌نام کردم.

او افزود: سال گذشته به من گفتند در صورت انصراف از جشنواره فیلمت را اکران می‌کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده برای همین دوباره فیلمم را به جشنواره می‌دهم تا شاید طلسم نمایشش بشکند.

امیر یوسفی در ادامه گفت: فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی هیچ منع قانونی برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال ندارد و امیدواریم این‌بار دوباره با وعده اکران و یا تهدید مواجه نشویم و مردم بتوانند این فیلم را بعد از شش سال در جشنواره فیلم فجر ببینند. این فیلم در دوره‌های گذشته هیچگاه به طور رسمی بازبینی و رد نشده و از آنجایی که پروانه نمایشش سال گذشته صادر شده، می‌تواند در جشنواره شرکت کند.

او افزود: در سال گذشته نیز قبل از دیده شدن فیلم از سوی هیات انتخاب به اصرار و با وعده اکران از سوی رئیس سازمان سینمائی و دبیر جشنواره و به قول دوستان برای حفظ «کیان سینما» از حضور در جشنواره انصراف داده شد. حتی نامه‌ای در خصوص قطعی بودن اکران فیلم به امضای سه نفر از مدیران رسید، ولی در یکسال گذشته این اتفاق نیفتاد و تدبیر دروغ بر امید اکران فائق آمد!

او با تاکید بر نخستین نمایش فیلم در ایران گفت: این فیلم طی شش سال گذشته در هیچ جشنواره خارجی به نمایش درنیامده چون از ابتدا تصمیم داشته و دارم که اولین نمایش فیلمم در ایران باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر