کد خبر: 55057
A

ظریف به استخر نیاز ندارد اگر برود خانه!

رضا ساکی در یادداشتی طنز در خبرگزاری ایسنا نوشت: بنده به عنوان عضوی از اعضای جامعه با استیضاح محمدجواد ظریف موافقم و آرزو می‌کنم که او از دولت کنار برود و خانه‌نشین بشود و حتی طوری بشود که برود در جای دیگری به جز ایران زندگی کند.

ظریف به استخر نیاز ندارد اگر برود خانه!

به گزارش دیده بان ایران؛ رضا ساکی در یادداشتی طنز در خبرگزاری ایسنا نوشت: بنده به عنوان عضوی از اعضای جامعه با استیضاح محمدجواد ظریف موافقم و آرزو می‌کنم که او از دولت کنار برود و خانه‌نشین بشود و حتی طوری بشود که برود در جای دیگری به جز ایران زندگی کند.
چرا؟ عرض می‌کنم:

ظریف خیلی خوب انگلیسی حرف می‌زند و مثل بلبل با اجنبی‌ها سخن می‌گوید و با این کار بقیه سیاست‌مداران را که انگلیسی بلد نیستند زیر سوال می‌برد.

انگلیسی حرف زدن ظریف باعث می‌شود مردم فکر کنند بقیه سیاست‌مداران بلد نیستند انگلیسی حرف بزنند در حالی واقعیت این است که همه سیاست‌مداران ما این‌طوری بلد نیستند انگلیسی حرف بزنند اما آقای ظریف نباید کاری کند که مردم فکر کنند این‌طوری است.

یعنی مردم همیشه باید فکر کنند این‌طوری نیست؛ در همه امور.

مردم همیشه باید فکر کنند همه سیاست‌مداران ما مثل قناری می‌توانند انگلیسی حرف بزنند.

آقای ظریف با همان انگلیسی از منافع ملی دفاع می‌کند. یعنی طوری با انگلیسی درباره حقوق مردم ایران حرف می‌زند که آدم گریه‌اش می‌گیرد.

این کار آقای ظریف باعث می‌شود مردم فکر کنند بقیه مسئولان نمی‌توانند درباره حقوق مردم حرف بزنند اما همه می‌دانند چنین نیست و همه مسئولان ما اگر واقعا می‌توانستند دو کلمه درست و حسابی انگلیسی بزنند هر روز پوست استکبار جهانی را می‌کندند.

اما چه حیف که فشار خدمت به مردم نگذاشت اغلب مسئولان ما انگلیسی یاد بگیرند.

شاید باور نکنید اما برخی مسئولان ما بیش از دو دهه است که اقامت اروپا یا آمریکای شمالی دارند اما یک خط زبان بلد نیستند. از بس که تشنه خدمت بودند؛ حتی به اندازه جواد خیابانی کسب زبان نکردند.

با این شرایط بهتر است ظریف برود. چون اگر نرود هی محبوب‌تر می‌شود و اگر هی محبوب‌تر بشود ممکن است هوس کند در انتخابات شرکت کند.

اصولا محبوبیت زیاد برای مسئولان بد است. مسئول باید آرام کارش را بکند. درست است که او خیلی باحال از منافع ایران در منطقه دفاع کرد اما اگر یک روز بخواهد همین‌طوری به مردم بگوید به من رای بدهید آن وقت دیگر ماجرا می‌شود.

پس ظریف باید یک طوری برود و در خانه بنشیند.

ان‌شاءالله که به استخر نیاز نباشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر