کد خبر: 55100
A

بیانیه ۱۶۰ نماینده خطاب به رئیس‌جمهور درباره نظام رتبه‌بندی معلمان

نمایندگان در حمایت از نظام رتبه‌بندی معلمان بیانیه‌ای را خطاب به رئیس‌جمهور صادر کردند


بیانیه ۱۶۰ نماینده خطاب به رئیس‌جمهور درباره نظام رتبه‌بندی معلمان

به گزارش دیده بان ایران، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه بیانیه ۱۶۰ تن از نمایندگان را خطاب به رئیس جمهور قرأت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است :

بر اساس جز ۲ بیند ( الف) ماده ۶۳ قانون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برنامه ششم توسعه کشور تهیه نظام رتبه بندی معلمان ، استقرار نظام پرداخت ها بر اساس تخصص، شایستگی ها و عمکلردهای رقابتی مبتنی بر نظام رتبه بندی معلمان و نیروهای استانی بر اساس سند تحول و نقشه جامعه علمی کشور با تصویب مجلس شورای اسلامی در قالب بودجه سنواتی به عنوان سند بالادستی یکی از تکالیف دولت جناب عالی را تهیه نظام رتبه بندی معلمان می داند.

اکنون بعداز گذشت دوسال از عمر برنامه ششم توسعه متاسفانه تخصیص اعتبارات برای اجرایی نمودن این امر در بودجه های سنواتی محقق نگردیده است از آن جا که سال ۹۸ سال سوم برنامه ششم ۵ ساله توسعه می باشد اجرای نظام رتبه بندی نیازمند عزمی فراتر از یک وزرات خانه یا سازمان است .

لذا این جانبان جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و امضا ء کنندگان این نامه از شما به عنوان رئیس دولت و رئیس قوه مجریه درخواست داریم دستور پیش بینی و تخصیص اعتبارات لازم  در راستای بهبود وضعیت معیشت فرهنگیان عزیز ایران اسلامی در جهت اجرای نظام رتبه بندی معلمان را در بودجه سال ۹۸ کل کشور صادر فرمائید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر