کد خبر: 55107
A

کسانی که رمز کارت سوخت را فراموش کرده‌اند بخوانند

بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، جدا از افرادی که فاقد کارت سوخت هستند و باید برای گرفتن المثنی آن به طرق مختلفی که معرفی شده است اقدام کنند، مالکان خودرو یا موتورسیکلتی هم هستند که کارت سوخت دارند اما رمز خود را فراموش کرده‌اند. باید گفت برای این افراد نیز تمهیداتی اندیشیده شده و نباید نگران باشند.

کسانی که رمز کارت سوخت را فراموش کرده‌اند بخوانند

به گزارش دیده بان ایران؛ چندی پیش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از بازگشت قطعی کارت سوخت خبر داد و از مالکانی که فاقد کارت سوخت هستند خواست تا برای دریافت کارت سوخت المثنی به طرق مختلفی که اعلام شده، اقدام کنند. این شرکت تاکید کرد خودروهای نوشماره دارای کارت سوخت بوده و اگر کارت سوخت به دستشان نرسیده، در زمانی که براساس شماره سمت راست تلفن همراه آن‌ها تعیین شده، برای ثبت‌نام اقدام کنند و چنانچه کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست مانده، این شرکت در آینده برای ارسال کارت‌های سوخت اقدام خواهد کرد.

در این میان مالکانی هم هستند که کارت سوخت خود را حفظ اما رمز آن را فراموش کرده‌اند. یکی از سوالات پرتکرار مخاطبان ایسنا از سوی این افراد است که برای بازیابی رمز خود چه باید بکنند؟ زیرا مدت‌هاست که سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌دار صورت می‌گیرد و بسیاری از افرادی که دارای کارت سوخت هستند، رمز خود را فراموش کرده‌اند و اکنون که بازگشت کارت سوخت قطعی شده، درباره بازیابی رمز کارت سوخت خود نگران هستند.

لازم به تاکید است که مالکانی که دارای کارت سوخت هستند اما رمز خود را فراموش کرده‌اند نباید از هیچ‌کدام از روش‌های معرفی شده برای اخذ کارت سوخت المثنی اقدام کنند. شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرده است این افراد نگران نباشند و منتظر اطلاع‌رسانی این شرکت در این حوزه باشند.

همچنین پیش از این زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این مورد به ایسناتوضیح داده بود: درحال حاضر افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن‌را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند. قرار است رمز همه کارت‌ها بازیابی شود و از زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر