کد خبر: 55142
A

تشکر نماینده کرمانشاه از رئیس جمهور/ هیاتی از سوی رئیس مجلس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام می‌شوند

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس، از رئیس جمهور برای پیگیری پیشنهاد ارائه‌شده در صحن به دولت برای بازدید از مناطق زلزله‌زده قدردانی کرده و از اعزام هیاتی از سوی رئیس مجلس برای بررسی روند ارائه خدمات در این مناطق خبر داد.

تشکر نماینده کرمانشاه از رئیس جمهور/ هیاتی از سوی رئیس مجلس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام می‌شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید قاسم جاسمی ضمن تشکر از رئیس جمهور برای پیگیری پیشنهاد ارائه شده از سوی وی در صحن مبنی بر ضرورت بازدید اعضای هیات دولت از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: معاون اول رئیس جمهور به دنبال پیشنهاد مطرح‌شده در صحن به دولت برای بازدید از وضعیت مناطق زلزده‌زده کرمانشاه به این منطقه سفر کرده و از نزدیک شرایط مردم زلزله‌زده را مورد بررسی قرار داد.

 

مسئولان؛ مردم زلزله‌زده را از مشقت سرما نجات دهند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه دالاهو، شمال شهر سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصر شیرین، ازگله و ثلاث باباجانی در فصل سرما از نظر جوی از وضعیت نابسامانی برخوردار بوده، لازم است از سوی مسئولان مربوطه اقدامات عملیاتی انجام شود تا مردم از این شرایطی که ایجاد شده، رهایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون هیاتی از طرف آقای دکتر لاریجانی ماموریت دارند که در هفته جاری به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه سفر کرده و بر روند ارائه خدمات در مناطق زلزله‌زده و اینکه دستگاه‌های مربوطه تا چه اندازه به تعهدات خود در این بخش عمل کرده‌اند، نظارت کنند و گزارشی در این رابطه تهیه کرده و در صحن مجلس ارائه دهند.

 

گزارشی از روند ارائه خدمات در مناطق زلزله‌زده در صحن مجلس ارائه خواهد شد

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: این گزارش به منظور تعامل بیشتر با دولتمردان در جهت تسریع روند ارائه خدمات به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تهیه می‌شود، همچنین در پی تدوین آن چنانچه قصوری وجود داشته باشد نیز تذکر لازم داده خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس نیز در این سفر هیات مذکور را همراهی خواهند کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر