کد خبر: 55205
A

حضور تدریجی مدیران منصوب احمدی‌نژاد در راس سازمان‎های اقتصادی

با دورخیزهای انتخاباتی احمدی‎نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری ایران 1400، حضور تدریجی مدیران منصوب وی در سازمان‎های اقتصادی جای تامل و بررسی بیشتری دارد.

حضور تدریجی مدیران منصوب احمدی‌نژاد در راس سازمان‎های اقتصادی
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مراسم تودیع احمد ابراهیمی مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه مدیریت سرمایه‎گذاری امید امروز دوشنبه ساعت ١٥ در ساختمان مرکزی بانک سپه برگزار می‎شود.
بنا به خبر دریافتی، پس از خروج مسعود کرباسیان از وزارت اقتصاد، فرهاد دژپسند وزیر جدید و محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه تصمیم به تغییر مدیرعامل گروه امید گرفته و تصمیم دارند حسنعلی قنبری مدیرعامل اسبق بانک سپه در دوران احمدی‎نژاد را به مدیرعاملی گروه سرمایه‎گذاری امید برگزینند.
بنا به اطلاعات دریافتی، احمد ابراهیمی از دی ماه سال گذشته سکاندار مدیریت این شرکت که از بزرگترین هلدینگ‎های چندرشته‎ای کشور است، شد و در این مدت  ارزش سهم "وامید" حدود 140 درصد رشد داشته است. رشدی که علیرغم شرایط نامساعد اقتصادی در تاریخ فعالیت شرکت امید یک رکورد محسوب می‎شود.
گفتنی است در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خروج بانک‎ها از بنگاهداری، طی مذاکرات ماههای گذشته، مذاکرات خرید سهم 70 درصدی بانک توسط " ومعادن" انجام شده و قرار بود مراحل قانونی این واگذاری انجام شود. با اینحال دو روز پیش، معاون اقتصادی " ومعادن" در پی اطلاع از بی‎ثباتی‎های اخیر، از موضوع خرید سهام 70 درصدی انصراف داد.
تغییر ناگهانی و تصمیم به برپایی هرچه سریعتر جلسه تودیع مدیرعامل فعلی و معارفه مدیرعامل بازنشسته و اسبق دولت احمدی نژاد ، در شرایطی است که چند ماهی به زمان برگزاری مجمع عمومی با حضور سهامداران و ارائه گزارش عملکرد باقی مانده است و چینش نیروهای سیاسی وابسته به طیف دولت بهار در هیات مدیره ها و پستهای مدیریتی مهم ابهامات بسیاری در اذهان سهامداران و کارشناسان بازارسرمایه ایجادکرده است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر