کد خبر: 55248
A

بررسی وضعیت بازدداشت‌شدگان به اتهام نفوذ در کمیسیون امنیت ملی

یک منبع آگاه خبر داد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بازداشت افراد مختلف به اتهام نفوذ را در دستورکار این کمیسیون قرار خواهد داد.

بررسی وضعیت بازدداشت‌شدگان به اتهام نفوذ در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش دیده بان ایران؛ این منبع آگاه در واکنش به بازداشت اخیر یک استاد جمعیت‌شناسی به اتهام نفوذ اظهار کرد: هنوز این موضوع در کمیسیون امنیت ملی به صورت رسمی مطرح نشده است اما ما مترصد فرصت هستیم تا وقتی معاون وزیر اطلاعات به کمیسیون آمدند از ایشان درباره این مسائل سوال کنیم.

میمنت حسینی چاوشی، جمعیت‌شناس ایرانی محقق در مؤسسه سیاست‌های عمومی دانشگاه ملی استرالیا اخیرا به اتهام نفوذ بازداشت شده است. ششم آذرماه خبرگزاری فارس اعلام کرد «یکی از نهادهای امنیتی کشور با همکاری دستگاه قضایی تعدادی از عناصر نفوذی در حوزه کنترل جمعیت را بازداشت و احضار کرده است.» پس از این خبرگزاری، روزنامه کیهان نیز با اعلام نام اختصاری میمنت حسینی چاوشی نوشت:« م.ح که یک جمعیت‌شناس دوتابعیتی است، توسط یاران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه‌الشریف در ادامه برخوردها با عناصر نفوذی دشمن، طی عملیاتی موفق، هنگام خروج از کشور دستگیر شده است.»

محمود بهزادی، وکیل دادگستری پیشتر این فرد را میمنت حسینی چاوشی نامید و گفت جایی که خبر دارد او تاکنون وکیل در اختیار نداشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر