کد خبر: 55278
A

محمدرضا خاتمی به دادستانی تهران احضار شد

محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب پس از طرح مسئله تقلب ۸ میلیونی به نفع احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به دادگاه فرا خوانده شد. این گزارش حاکی است؛ خاتمی اخیرا در برنامه اینترنتی «رو در رو» و در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ۸۸ مدعی شده بود که در ستاد انتخابات وزارت کشور و در زمان تجمیع و اعلام آراء نهایی انتخابات، تعداد ۸ میلیون رأی به آرای احمدی‌نژاد اضافه شده است. بدین منظور نامبرده برای ارائه استنادات خود در مورد این ادعا به دادستانی احضار شده است.

محمدرضا خاتمی به دادستانی تهران  احضار شد

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب پس از طرح مسئله تقلب ۸ میلیونی به نفع احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به دادگاه فرا خوانده شد.

این گزارش حاکی است؛ خاتمی اخیرا در برنامه اینترنتی «رو در رو» و در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ۸۸ مدعی شده بود که در ستاد انتخابات وزارت کشور و در زمان تجمیع و اعلام آراء نهایی انتخابات، تعداد ۸ میلیون رأی به آرای احمدی‌نژاد اضافه شده است. بدین منظور نامبرده برای ارائه استنادات خود در مورد این ادعا به دادستانی احضار شده است.

طبق قاعده جدید قوه قضاییه مقرر شده است چنانچه افراد حقیقی یا حقوقی ادعاها یا اتهام‌زنی‌هایی را متوجه سایرین کنند باید ظرف مدت ده روز،‌ اسناد و مدارک خود را ارائه نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر