کد خبر: 55289
A

نماینده مجلس: به جای برآشفته شدن ازسخنان ظریف برای مقابله با پولشویی تلاش کنیم

نماینده مردم خدابنده در مجلس درباره موضع گیری های اخیر در ارتباط با وزیر امور خارجه گفت: شما که این اندازه دلسوز مملکت هستید، دنبال مافیای پشت پرده باشید و آن را کشف و با آن مبارزه کنید، باحمله به موفق ترین وزیر بعد از انقلاب، جز اینکه دشمنان را دلشاد کنید، راه به جایی نخواهید برد.

نماینده مجلس: به جای برآشفته شدن ازسخنان ظریف برای مقابله با پولشویی تلاش کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد بیگدلی در نطق خود با انتقاد از کسانی که علیه ظریف موضع گیری کرده اند، گفت: نمی دانم چرا عده ای فکر می کنند، مسئول مرگ قربانیان کشتی سانچی، ظریف است و عده ای مرگ کودکان یمنی را بر گردن ظریف می اندازند؛ باید به این بصیرت تبریک گفت، اگر بصیرت این است مبارکتان باشد.
وی افزود: کسانی که از تذکر و شفاف سازی ظریف در مورد پولشویی برآشفته شدند، مگر سال های سال نیست که اکثر مسئولان کشور در مورد پولشویی تذکر می دهند، در مورد قاچاق، مواد مخدر تذکر می دهند؛ مگر رهبری نفرمودند که متحد باشید و از دولت برخاسته از رای 24 میلیونی حمایت کنید، آیا اتحاد این است؟
بیگدلی در ادامه تاکید کرد: به جای اینکه از شفاف سازی دکتر ظریف برآشفته شوید، دنبال پرونده هایی باشید که مردم را نگران و برای آن ها مشکل ایجاد کرده است؛ چه بخواهید و چه نخواهید ظریف محبوب قلوب مردم ایران است، با حمله شما مطمئنا از محبوبییت دکتر ظریف کاسته نخواهد شد.
این نماینده مجلس افزود: شما را به روح شهدا قسم می دهم، اگر دلسوز مردم هستید بروید و ببینید مافیای پشت پرده چه بلایی بر سر مردم و مملکت آورده است. 
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:یکی از عواملی که باعث شده بعد از چهل سال، مشکلات مردم را آزار دهد، در راس نبودن مجلس است. امام فرموند مجلس در راس امور است؛ چه اندازه به امر نظارت اهمیت داده اید؟ 

**با جنگ تمام عیار اقتصادی، روانی و امنیتی روبرو هستیم
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در نطق خود گفت: امروزه با یک جنگ پیچیده تمام عیار در ابعاد مختلف مواجه هستیم، جنگی که پیش از هر موضوعی، ابعاداصلی آن روانی و رسانه ای است، امروز دشمن با جنگ روانی بسیار پیچیده در تلاش برای از بین بردن تمام دستاوردهای مهم نظام است؛ دشمن با ابزار مدرن به خصوص پیام رسان های خارجی سعی در ناامیدی مردم و حذف تمام دستاوردهای مهم نظام دارد، یعنی با مخلوظ کردن تعداد کثیری از اخبار دورع و تعداد کمی اخبار راست، به اهداف خود می رسد.
ابوترابی ادامه داد: امروز 70 درصد مشکلات کشور طبق نظر کارشناسان مشکلات اداری، بانکی و داخلی است، ساختار اداری ما با اشتباه امروز ما را به کوچه بن بست اقتصادی هدایت و نظام اداری مردم را خسته کرده است و92 درصد از بودجه سالیانه را بدون اینکه منفعتی داشته باشد هدر می دهد، ادامه این مسیر امکانپذیر نیست؛ مجلس شورای اسلامی مهمترین نقش را در اصلاح ساختار اداری و مالی و بانکی دارد.
وی در ادامه با ذکرعناوین 5 طرح مجلس در این خصوص ادامه داد: اصلاح نظام بانکی، قانون تجارت، مدیریت جامع شهری و روستایی، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، 5 طرحی هستند که امیدواریم با اصلاح آن ها، ساختار نظام اداری اصلاح شود.

**عدم شافیت، بی اعتمادی مردم را به دنبال دارد
محمود شکری نماینده تالش و رضوان شهر در مجلس نیز در نطق خود گفت: بی تفاوتی، بی انگیزگی، پنهان کاری و عدم شفافیت با مردم، بی اعتمادی مردم را به دنبال دارد و سرمایه عظیم نقلاب اسلامی را از بین می برد؛ حکومت هم حق است و هم وظیفه، مردم حق دارند که بدانند کارگزاران حکومت به چه مسائلی و با کدام راهکارها رسیدگی می کنند.
وی با اشاره به ایثار مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران، افزود: مردم انتظار دارند که مردم و کارگزاران، دین خدا، اسلام عزیز و پیرو ولایت فقیه باشند چون اما فرموندند اگر پشتیبان ولایت فقیه باشید به شما آسیب نمی رسد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر