کد خبر: 55308
A

میرسلیم: مفاسد مثل موریانه ستون‌های انقلاب را می‌خورند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مفاسد مثل موریانه ستون‌های انقلاب را می‌خورند ‌گفت: ‌باید با مفاسد فرهنگی،‌ اجتماعی، ‌اقتصادی و سیاسی برخورد شود و با هرکدام در حوزه خود به مقابله برخیزیم.

میرسلیم: مفاسد مثل موریانه ستون‌های انقلاب را می‌خورند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سیدمصطفی میرسلیم  امروز در جمع دبیران احزاب و فعالان اصولگرایی استان فارس که در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی شیراز گردهم آمده بودند اظهار داشت: در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و  نباید در حفظ انقلاب بی‌توجه بود، ‌تا زمانی که برای مردم مهم هستیم  باید بتوانیم اعتماد آنان را جلب کنیم و این مهم نیز  منوط به استحکام اعتقادی است.

وی با بیان اینکه به سرمایه انقلابی نباید خسارت وارد شود و باید در این مسیر مستحکم باشیم خاطرنشان کرد: این استحکام با قدرت معنوی حاصل می‌شود و باید با استحکام اعتقادی مراقب رفتار خودمان چه از لحاظ فردی و خانوادگی و چه اجتماعی بوده و حرمت همدیگر را حفظ می‌کنیم.

میرسلیم گفت:  باید طوری برنامه‌ها را اجرایی کنیم که به سرمایه انقلابی خسارت وارد نشود و در این راه نیز مستحکم باشیم که این استحکام با قدرت معنوی حاصل می‌شود.

عضو مجمع تشخصیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را با عزت طی می‌کند، ‌افزود: ‌ما باید در این مسیر از آرمان‌ها و اساس انقلاب مراقبت کنیم و در مقابل مفاسد کوتاه نیامده و به این مهم معتقد باشیم که ‌ساده‌زیستی و برخورد با مفاسد، دو اصل ضروری برای تداوم انقلاب است.

میرسلیم با بیان اینکه فساد در طول تاریخ، ‌انقلاب‌ها و سلسله‌ها را از پای درآورده است، ‌افزود: ‌متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری، مفاسدی در کشور پدیدار شده که اسف‌بار است و مفاسد مثل موریانه ستون‌های انقلاب را می‌خورند و ‌باید با مفاسد فرهنگی،‌ اجتماعی، ‌اقتصادی و سیاسی برخورد شود و با هر کدام در حوزه خود به مقابله برخیزیم.

میرسلیم با بیان اینکه عنایت رهبری معظم انقلاب بر برخورد با مفاسد اجتماعی است ‌گفت: ‌باید در هر جایگاه و منطقه جغرافیایی که هستیم به این موضوعات حساس بوده و اجازه زدوبند را ندهیم و  ‌اگر بخواهیم انقلاب بر مسیر خود بماند باید نهی از منکر در صدر مانده و ‌نباید در برخورد با مفاسد کوتاه بیاییم، ‌مصادیق را مطرح کرده و آن را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به سبک زندگی و انقلابی ‌بزرگانی نظیر سیدعلی اندرزگو و مهدی عراقی خاطرنشان کرد: ‌اینها استوانه‌هایی بودند که باید سیره‌شان ماندگار شود و آنچه  نیز امروز سبب ماندگاری انقلاب می‌شود، ساده‌زیستی مدافعان انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در دفاع از انقلاب و حفظ دستاوردهای خون شهدا باید بیش از پیش تلاش کرد، افزود: در حوزه دفاع از انقلاب کمیت مهم نیست؛ ‌امام راحل (ره) یک نفر بود و توانست انقلاب کند و مقام معظم رهبری نیز حقیقتا برای انقلاب زحمت می‌کشند و ما نیز باید مدافعان واقعی انقلاب و ولایت باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر