کد خبر: 55380
A

واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان در اجرای طرح محرومیت‌زدایی

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: در راستای اجرای طرح محرومیت‌زدایی در استان‌ها واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان پیرو منویات مقام معظم رهبری در حال اجراست.

واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان در اجرای طرح محرومیت‌زدایی

‌به گزارش دیده بان ایران، ‌محمد سعیدی‌کیا در جریان بازدید از شهرستان کوثر و با حضور در بخش فیروز این شهرستان اظهار کرد: در همین راستا 38 هزار و 550 مترمربع از زمین‌های بنیاد مستضعفان به اهالی بخش فیروز شهرستان کوثر واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تعیین تکلیف اراضی و املاک موسوم به علوی و شبه علوی 141 سند به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به مردم بخش فیروز استان اردبیل واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این املاک به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون تومان است که در اختیار مردم این بخش گذاشته می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور واگذاری املاک علوی توسط بنیاد مستضعفان را پیرو منویات مقام معظم رهبری و در اجرای طرح محرومیت‌زدایی اعلام کرد و گفت: واگذاری املاک بنیاد مستضعفان به مردم محروم و واجد شرایط صورت می‌گیرد که در راستای همین طرح تاکنون 2 هزار و 800 سند املاک علوی در سه نوبت به مردم آذربایجان شرقی اهدا شده است.
سعیدی‌کیا اضافه کرد: این اسناد با کاربری مسکونی، تجاری و زراعی به مساحت 34 هکتار به مردم شهرستان میانه واگذار شده که ارزش آن معادل 44 میلیون تومان است.
وی بیان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات دیگری را نیز در حمایت از خانواده‌های محروم استان اردبیل انجام داده است که حمایت از مادران باردار و شیرده به ارزش 44 میلیون تومان اجرایی شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور طرح مسکن دومعلول و سبدغذایی ویژه در حمایت از اهالی محروم شهرستان گرمی را از جمله این اقدامات دانست و تصریح کرد: بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از مادران باردار کم‌برخوردار هر دو ماه یک هزار و 107 سبد غذایی برای جلوگیری از سوءتغذیه مادران باردار و شیرده استان توزیع می‌کند که در همین راستا تاکنون 6 هزار و 642 سبد بین مشمولان طرح حمایتی بنیاد توزیع شده است.
سعیدی‌کیا اضافه کرد: همچنین بنیاد علوی در راستای حمایت از خانواده‌های دارای چند معلول با همکاری بهزیستی و بنیاد مسکن 25 منزل مسکونی در شهرستان اردبیل به ارزش 900 میلیون تومان تحویل داده است و 34 منزل مسکونی به ارزش 960 میلیون تومان نیز به خانواده‌های واجد شرایط در روستاها تحویل داده شده است.
وی اظهار کرد: در اجرای طرح حمایتی دیگر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سالجاری با هماهنگی کمیته امداد 4 هزار و 700 سبد غذایی ویژه در میان اهالی کم برخوردار شهرستان گرمی توزیع شده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر