کد خبر: 55409
A

طراحان استیضاح وزیر علوم، همان استیضاح‌ کنندگان ظریف هستند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طراحان استیضاح وزیر علوم این استیضاح را حرفه ای و علمی می دانند ولی انگیزه های آنها سیاسی است و همان استیضاح‌ کنندگان وزیر امور خارجه هستند.

طراحان استیضاح وزیر علوم، همان استیضاح‌ کنندگان ظریف هستند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ «داوود محمدی» نماینده مردم تهران در مجلس عملکرد «منصور غلامی» را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عملکرد وزیر علوم با توجه به فرصتی که در اختیار داشته و برنامه ریزی هایی که در این وزارتخانه انجام داده قابل دفاع است. با توجه به شرایط و بحران ها و مشکلاتی که در دوره های قبل در وزارت علوم وجود داشت، دکتر غلامی در وزارت علوم ثبات ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: بحران های مالی، اقتصادی، تحریم‌ها و دیگر مشکلات به دانشگاه‌ها سرایت کرده و مسائلی چون خوابگاه ها و تغذیه دانشجویان، تحت الشعاع مسائل مالی و اقتصادی قرار گرفته است.

محمدی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود کشور باید عملکرد وزیر علوم را به طور نسبی مورد ارزیابی قرار داد و معتقدم کارنامه دکتر غلامی قابل دفاع است. روال کار استیضاح کنندگان در اکثر موارد بر پایه انگیزه‌های سیاسی بوده است و مشاهده می کنیم طراحان استیضاح آقای غلامی، همان استیضاح‌ کنندگان آقای ظریف هستند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر