کد خبر: 55441
A

مرعشی: شورای تامین سیستان و بلوچستان پیرو حادثه ترویستی چابهار تشکیل جلسه داد

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بنده عازم شهرستان چابهار هستم، هم اکنون جلسه شورای تامین استان در حال برگزاری است. عبور و مرور هم به صورت عادی در حال انجام است و اوضاع تحت کنترل است.

مرعشی: شورای تامین سیستان و بلوچستان پیرو حادثه ترویستی چابهار تشکیل جلسه داد
به گزارش دیده بان ایران؛ محمدهادی مرعشی درباره حادثه تروریستی که صبح امروز در بلوار شهید ریگی چابهار رخ داد، گفت: صبح امروز عامل انتحاری با یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده قصد ورود به مقر انتظامی شهرستان چابهار را داشته که با مقاومت نگهبان روبرو شده و خودرو را منفجر کرده است.

وی ادامه داد: این انفجار باعث شهادت ۲ نفر از پرسنل نیروی انتظامی و نیز مجروح شدن ۳ تن از هموطنان‌مان شده است. دو نفر از مجروحان به صورت سرپایی درمان شده‌اند؛ یک نفر از این مجروحان هم در اتاق عمل است که امیدواریم سلامتی خود را باز یابد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان یادآور شد: تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است. مسلما کسانی که قصد به هم زدن امنیت عمومی در کشور را دارند پشت این قضیه هستند و به زودی موضوع روشن خواهد شد.

مرعشی بیان کرد: بنده عازم شهرستان چابهار هستم، هم اکنون جلسه شورای تامین استان در حال برگزاری است. عبور و مرور هم به صورت عادی در حال انجام است و اوضاع تحت کنترل است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر