کد خبر: 55562
A

آیا صفحه اینستاگرامی افشای فساد در ستاره های فوتبال واقعی است؟

نزدیک به 3 روز است که یک پیج اینستاگرامی با انتشار استوری‌های متعدد دست به افشاگری اخلاقی علیه چند چهره فوتبالی زده است.

آیا صفحه اینستاگرامی افشای فساد در ستاره های فوتبال واقعی است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ خراسان نوشت: این افشاگری‌ها بیشتر در رد و بدل کردن پیغام‌های خصوصی در دایرکت است و صاحب صفحه همه آن‌ها را در استوری خود منتشر کرده است.

موج این افشاگری تا به آنجا پیش رفت که روز گذشته روزنامه خبر ورزشی به آن پرداخت و جزییاتی از آن را منتشر کرد. حالا این خبر دست به دست در شبکه‌های اجتماعی در حال چرخیدن است و متاسفانه باعث شده به فالورهای این صفحه اینستاگرامی نیز افزوده شود.

این‌که این صفحه تا چه اندازه می‌تواند واقعی باشد اصلی‌ترین سوال این ترند شبکه‌های اجتماعی است که واکنش نشان ندادن افراد مورد اتهام، خود پاسخی است بر این ادعا. از آن جهت واقعی و غیرواقعی بودن این صفحه می‌تواند مورد سوال باشد که صاحب صفحه از این فضای مجازی سوءاستفاده کرده و در استوری دیگری صفحه دوم خود را هم معرفی کرده است. نام صفحه او هم می‌تواند به ابهام ماجرا بیفزاید.

صاحب صفحه در پروفایل خود تنها به اسم کوچک بسنده کرده حال آن‌که مشابه این اسم  و صفحه به تعداد بی‌شماری در اینستاگرام وجود دارد و بدون هیچ مزاحمتی اداره می‌شود، صفحه‌های فیکی که کاملا مشخص است هدفشان چیست و به دنبال چه هستند.

از سوی دیگر بارها شنیده‌ایم که بسیاری از سلبریتی‌ها عنوان کرده‌اند صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارند اما با نام آن‌ها صفحه‌های متفاوتی با فالورهای زیاد در حال فعالیت هستند و در آخر نکته‌ای که در استوری‌های این صفحه وجود دارد ابهام زیاد و این‌که به راحتی همه آن‌ها می‌تواند فتوشاپی و موضوع غیرواقعی باشد چراکه در استوری امکان بزرگنمایی عکس وجود ندارد و در چند ثانیه استوری بعدی نمایش داده می‌شود البته با لمس کردن می‌توان استوری را نگه داشت اما دقت ماجرا را برای پی بردن به واقعی بودن تصاویر با ابهام روبه‌رو می‌کند. به هر شکل روزهای آینده، واکنش و یا واکنش نشان ندادن چهره‌های مورد اتهام می‌تواند واقعی و یا واقعی نبودن این صفحه را مشخص کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر