کد خبر: 55677
A

نماینده مجلس: مشکل امروز جامعه این است که «نمی‌دانم» عیب است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حوزه‌های مختلف سرمایه اجتماعی را تضعیف می‌کند و در بلندمدت همراهی مردم را خواهد گرفت.

نماینده مجلس: مشکل امروز جامعه این است که «نمی‌دانم» عیب است

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال میرزایی با اشاره به تاثیر اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حوزه‌های مختلف در جامعه بیان کرد: امروز متاسفانه ۹۰ درصد افراد به دنبال محبوبیت هستند و قصد دارند فرمانده و تصمیم‌گیر شوند. در صورتی که هیچ کس قصد ندارد در روند تصمیم‌سازی تاثیرگذار باشد و یک دستگاه تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر همه افراد عادت کرده‌اند تا در هر زمینه‌ای صحبت کنند. به عنوان مثال فردی که حتی تا به حال یک بار به آمریکا سفر نکرده است و حتی یک صفحه هم در زمینه‌ آمریکا مطالعه نداشته است، گاها دو ساعت در خصوص آمریکا صحبت می‌کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل امروز جامعه این است که «نمی‌دانم» عیب است. این امر باعث شده هر فردی در هر زمینه‌ای وارد شود و حتی نظر دهد. جامعه امروز از خطابه و سخنرانی خسته شده است و نیاز به عمل دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: یک مطلب یا صحبت باید پشتوانه عملی داشته باشد و گرنه راه به جایی نمی‌برد. اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حوزه‌های مختلف سرمایه اجتماعی را تضعیف می‌کند و اعتماد اجتماعی را متزلزل نیز می‌کند و در بلندمدت همراهی مردم را خواهد گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر