کد خبر: 56379
A

رقم عجیب دریافتی" الحاجی کرو و نیومایر" از "استقلال" افشا شد/ هر دقیقه 16 میلیون تومان!

با خروج دو نفر از بی کیفیت ترین بازیکنان خارجی تاریخ فوتبال ایران، از تیم استقلال، گمانه زنی ها درخصوص مبلغ پرداختی به آنها برای فسخ قرارداد بالا گرفت.

رقم عجیب دریافتی" الحاجی کرو و نیومایر" از "استقلال" افشا شد/ هر دقیقه 16 میلیون تومان!
به گزارش دیده بان ایران به نقل از سایت "خرداد" ، در این بین، "الحاجی گرو" و "مارکوس نیومایر" با محوریت "شرمن" مدیر برنامه آلمانی و مدیریت "وینفرد شفر" سرمربی استقلال، ضمن توافق برای فسخ قرارداد، مصاحبه هایی را انجام دادند که گویی آنها بدون دریافت هیچگونه دستمزدی از استقلال جدا شده اند.
 
براساس خبر اعلامی در زمان عقد قرارداد این دو بازیکن، گرو با قراردادی 3 ساله به مبلغ سال اول 450 هزار دلار و نیومایر نیز با قراردادی 2 ساله (سال دوم مشروط) به مبلغ سال اول 450 هزار دلار به استقلال پیوسته بودند.
 
عملکرد ضعیف این بازیکنان که با فشار سنگین شفر جذب استقلال شدند، به گونه ای بود که زیر انتقاد شدید هواداران، پیشکسوتان و کارشناسان ورزشی ، باشگاه مجبوربه خارج کردن آنها از لیست خود شد.
 
در این بین فتحی و خطیر از موفقیت بالا در فسخ قرارداد این بازیکنان ناکارآمد که خود جذب کرده بودند ، خبر دادند و تاکید می کردند در زمان فسخ هیچ پول اضافه ای به آنها نداده اند. اما حالا مصاحبه خطیر با شبکه ورزش رادیو که خیلی برجسته نشد، رقم دریافتی این دو بازیکن را مشخص کرده است.
 
به گفته خطیر این بازیکنان برای فسخ ، نه رقم کامل قرارداد سال اول خود (450 هزار دلار) که رقم مدت بازی تا زمان فسخ (نیم فصل اول) را دریافت کرده اند. بر این اساس الحاجی گرو و مارکوس هر کدام 225 هزار دلار و مجموعا 450 هزار دلار معادل 5/5 میلیارد تومان برای فسخ قرارداد از استقلال پول گرفته اند.
 
نکته جالب اینجاست که مجموع دقایق بازی مارکوس نیومایر در دیدارهای استقلال (9 دقیقه مقابل تراکتورسازی، 8 دقیقه مقابل پارس جم، 15 دقیقه مقابل فولاد، 1 دقیقه مقابل سایپا، 74 دقیقه مقابل سپاهان، 1 دقیقه مقابل استقلال خوزستان، 7 دقیقه مقابل صنعت نفت آبادان و 51 دقیقه مقابل پدیده) تنها 166 دقیقه و میزان دقایق بازی الحاجی گرو چند دقیقه بیش از او بوده است. به عبارت دیگر مارکوس نیومایر برای هر دقیقه بازی در استقلال 1355 دلار معادل 16 میلیون تومان دستمزد دریافت کرده است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر