کد خبر: 56419
A

دستگیری کارمند اختلاس گر در خراسان جنوبی

با بررسی حساب ها و عملکرد وی مشخص شد این کارمند متخلف در واحد پایای بانک مشغول به کار بوده است و متهم وجه تعدادی از چک ها را به حساب خود منتقل می کند و در پایان ماه به حساب بانک برگشت می دهد و از این طریق اختلاس می کند.

دستگیری کارمند اختلاس گر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری کارمند یکی از بانک های استان خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدامات مجرمانه انجام می داد.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع گفت: با ایجاد نشانگاه های اقتصادی و کنترل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، از طریق حراست یکی ار بانک های سطح استان خبری کسب شد که یکی از کارمندان این بانک فعالیت اقتصادی مشکوکی دارد که موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان مبارزه با مفاسد اقتصادی پلیس آگاهی پیگیری شد.

وی بیان کرد: با بررسی حساب ها و عملکرد وی مشخص شد این کارمند متخلف در واحد پایای بانک مشغول به کار بوده است و متهم وجه تعدادی از چک ها را به حساب خود منتقل می کند و در پایان ماه به حساب بانک برگشت می دهد و از این طریق اختلاس می کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهم به پلیس آگاهی استان احضار و در این خصوص از وی تحقیق شد که با مشاهده اسناد و مدارک چاره ای جز بیان حقیقت نداشت ،وی گفت که برخی از چک های در اختیار را به حساب خود انتقال داده و در پایان ماه به حساب بانک واریز می کرده است.

وی تصریح کرد: متهم تاکنون مبلغی بالغ بر چهار میلیارد ریال را به بانک بازنگردانده و وجوه آن را در امور خرید و فروش طلا و سکه هزینه کرده است که پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا اعزام شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر