کد خبر: 56434
A

رفتار نماینده سراوان با حضور لاریجانی و وزیر اقتصاد روز دوشنبه بررسی می‌شود

در همین رابطه محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تایید این خبر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هیات رئیسه در این رابطه دوشنبه هفته جاری جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

رفتار نماینده سراوان با حضور لاریجانی و وزیر اقتصاد روز دوشنبه بررسی می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ وی افزود: قرار بود این جلسه فردا باشد که بنا به دلایلی به روز دوشنبه موکول شده است. 

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین تصریح کرد: قرار است در این جلسه گزارش آقای پزشکیان که مامور به بررسی موضوع شده است ارائه شود. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در آن جلسه غیرعلنی که به منظور بررسی رفتار نماینده سراوان برگزار شده بود بررسی موضوع را به آقای پزشکیان ارجاع داد هم به حیث نایب رئیسی وی و هم به دلیل ریاست او در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان. 

وکیلی عنوان کرد: منتظریم تا گزارش پزشکیان درباره رفتار نماینده سراوان را در جلسه هیات رئیسه مجلس بشنویم. 

عضو هیات رئیسه مجلس در پاسخ به این سوال که گفته شده قرار است با کارمند گمرک و ارباب رجوعی که در کلیپ مشاهده شده برخورد شود گفت: به هر حال از آنجایی  قرار شده است آقای پزشکیان همه فیلم را ببیند آن هم در حضور وزیر بنابراین ما منتظریم گزارش او را بشنویم تا بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم چرا که گفته شده است که فیلم پخش شده تقطیع شده است و گزینه اتفاقات رخ داده است. 

وی ادامه داد: لذا مقرر شد آقای پزشکیان به همراه وزیر اقتصاد فیلم را به طور کامل مشاهده کند و نتیجه بررسی را آقای پزشکیان به جلسه هیات رئیسه ارائه کند./فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر