کد خبر: 56940
A

حضرتی: وزیر بهداشت استعفا داده و دولت به دنبال جایگزین است

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران مدعی است که سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت استعفا داده و دولت به دنبال انتخاب جایگزین برای او است. الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: «‌از منابع مختلف خبری مساله استعفای وزیر بهداشت را پیگیری کردم که گویا این مساله صحت دارد.» او درباره دلایل این استعفا افزود: «کاهش بودجه سلامت و همچنین اختلاف با سازمان برنامه و بودجه از جمله دلایل استعفای وزیر بهداشت است.»

حضرتی: وزیر بهداشت استعفا داده و دولت به دنبال جایگزین است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران مدعی است که سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت استعفا داده و دولت به دنبال انتخاب جایگزین برای او است.

 

الیاس حضرتی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: «‌از منابع مختلف خبری مساله استعفای وزیر بهداشت را پیگیری کردم که گویا این مساله صحت دارد.»

او درباره دلایل این استعفا افزود: «کاهش بودجه سلامت و همچنین اختلاف با سازمان برنامه و بودجه از جمله دلایل استعفای وزیر بهداشت است.»

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: «تا جایی که اطلاع دارم هم‌اکنون به دنبال تعیین سرپرست برای وزارت بهداشت و درمان هستند.»

پیشتر الیاس حضرتی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته بود: «‌متاسفانه باخبر شدم، دکتر قاضی‌زاده هاشمی در اعتراض به کاهش بودجه‌ سلامت، استعفا داده و چند روزی است در جلسات هیات دولت شرکت نمی‌کند. وظیفه تمام دلسوزان است که مانع از استعفای ایشان شوند و امیدوارم به‌زودی وزیر بهداشت دوباره در دولت حاضر شوند.»

منبع: پانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر