کد خبر: 56969
A

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: آقای ترامپ غلط کردی شبانه و بدون اجازه وارد عراق شدی!

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: مسئولان باید برای ملتی که 40 سال جوانان و بهترین عزیزانش را داد و از جان و مال برای حفظ این انقلاب مایه گذاشت کار کنند و شبانه روز بدوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: آقای ترامپ غلط کردی شبانه و بدون اجازه وارد عراق شدی!

به گزارش دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین"علی شیرازی"  در مراسم 9 دی روز  در کرمان اظهار کرد: امروز ملت ایران در سراسر کشور آمده اند این حقیقت را به دنیا اعلام کنند تا پایان عمر انقلاب پشت سر ولی فقیه زمان و راه و خط امام و شهداء ایستاده اند.

وی افزود: مردم کرمان نیز آمده اند بگویند بصیر و بیدار هستیم و پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده ایم و دشمن تصور نکند با توطئه و فتنه می تواند این ملت را از ولایت، انقلاب و تداوم راه شهداء باز دارد.

شیرازی با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت است، تصریح کرد: انسان بصیر در لحظه لحظه عمرش هم آینده را نگاه می کند هم گذشته را و از تجربه دیروز درس می گیرد، طرح دشمن در آینده را مرور و آمادگی خود را برای دفاع از آرمان ها حفظ می کند.

وی بیان کرد: بعد از رحلت امام(ره) دشمنانی که امید بسته بودند انقلاب با رفتن امام تمام می شود، دیدند ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری مانند عصر امام با همان استقامت، بصیرت و ایمان ایستاده، تصمیم گرفتند یک حرکت طولانی مدت را آغاز کرده و گام به گام جلو آمده و انقلاب را بشکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سال 68 در اسرائیل برای برنامه ریزی تشکیل جلسه دادند و طرح 2020 را ارائه دادند که در این طرح 30 ساله هم فتنه 78 و فتنه 88 و هم فتنه آینده علیه نظام فتنه 98 طراحی شد که این مسئله در حرف های سیاستمداران امریکاست.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال 68 فرمودند"اینها در بسیاری از نقاط دنیا سمینارهای تحقیقاتی تشکیل و تزهای گوناگونی برای بازنگری به اسلام مطرح می شود و استکبار همه وجودش را در جهت اداره مطلوب خودش به کار می گیرد و کاملا با فکر حرکت می کند".

شیرازی، گفت: دشمن طراحی 20 ساله و 30 ساله کرده و بحث این است کسانی که سال 88 به عنوان سران فتنه مطرح بودند، آیا آگاهانه وارد شدند یا نه؟

وی بیان کرد: قدر مسلم دست های گرداننده پشت صحنه عالمانه و عامدانه طراحی کردند که انقلاب را بشکنند و بحث تقلب برای همین بود.

وی تصریح کرد: صبح روز 22 خرداد روز رای گیری، موسوی اعلام کرد پیروز انتخابات من هستم و عضو اطلاع رسانی ستاد ایشان ساعت 13 و 11 دقیقه روز انتخابات اعلام کرد طبق نتایج به دست آمده (در حالی که انتخابات هنوز تمام نشده) ما برنده انتخابات هستیم و این روشن بود دارد اتفاقاتی در کشور می افتد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری روز انتخابات هشدار دادند و عده ای گفتند اگر آقای موسوی رای آورد که هیچ اگر رای نیاورد تقلب شده و این سخنان صبح روز انتخابات بود.

وی افزود: این ها همان هایی بودند که برخی وابستگانشان در کشور 10 انتخابات برگزار کرده بودند و رهبری هشدار دادند و برخی مسوولان نظام و نمایندگان را مامور کردند با آقایان صحبت کردند، اما افاقه نکرد.

شیرازی اظهار کرد: رهبری با نمایندگان ستادهای انتخاباتی تشکیل جلسه دادند و آقایان توجه نکردند و معظم له گفتند کاری که شما می کنید، دشمن دارد حمایت می کند اما گوش به حرف ندادند و گفتند می رویم اطلاعیه می دهیم که اطلاعیه دادند انتخابات باطل و دوباره برگزار شود.

وی تصریح کرد: روز به روز دامنه آشوب در کشور گسترده تر شد و متاسفانه برخی از خواص توجه نکردند و کشور را تا درگاه سقوط بردند و اگر مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری نبود، معلوم نبود چه بر سر جمهوری اسلامی می آمد.

شیرازی بیان کرد: کار به جایی رسید دشمن تصور کرد ملت علیه انقلاب است و آبروی ملت ایران را در دنیا بردند و دشمن چنان امیدوار شده بود که به طبل پیروزی می کوبید.

وی با اشاره به اینکه مردم پشت سر ولایت بودند، افزود: زمانی که مردم دیدند بحث انتخابات نیست و فتنه گران علیه اسلام، حسین بن علی علیه السلام و عاشورا وارد گود شدند،  بلند شدند و در روز 9 دی همه اقشار اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و همه احزاب وارد میدان شدند و فریاد زدند پای انقلاب و ارزش ها ایستاده ایم و رهبری فرمودند فتنه تمام شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار کرد: آقایان بعدا گفتند که نه تقلبی بود و نه می شد تقلب کرد ما تقلب را برای این مطرح کردیم که به رهبری فشار بیاوریم تا میرحسین رییس جمهور شود.

وی با اشاره به اینکه این یک تجربه شد، تصریح کرد: زنده نگه داشتن نهم دی ماه برای همین حقیقت است که بدانیم تا تجربه دیروز تکرار نشود.

شیرازی با مطرح کردن این پرسش که آیا در آینده دشمن فتنه برپا می کند یا نه؟ گفت: کار دشمن فتنه گری است و خودشان اعلام کردند طرح ما این بود و هست و اگر ما بیدار باشیم، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و اگر هم فتنه ای بشود مانند 78 پنج روزه و فتنه 96 چند روزه جمع شد و اگر ملت گوش به حرف ولایت باشد امریکا و بزرگ تر از امریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با اشاره به اینکه امروز امریکا قدرت سال 88 را ندارد، عنوان کرد: امروز در سوریه شکست خوردند و به عظمت نیروهای مسلح این کشور و سردار بزرگ کرمانی حاج قاسم سلیمانی دشمن در سوریه و عراق شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار کرد: امریکا آن امریکا نیست و شبانه و دزدانه وارد عراق می شوند و بنده به عنوان یک مسوول نیروی قدس اعلام می کنم آقای ترامپ غلط کردی شبانه و بدون اجازه از مسوولان یک کشور وارد آن کشور شدی. شما جرات ندارید در روزروشن وارد عراق شوید و قدرت نداری در سوریه بمانی.

وی افزود: امروز ترامپ اعلام می کند باید از سوریه برویم و خواهند رفت و از عراق هم باید بروند و با پشتیبانی امت اسلامی و ملت عراق ان‌شاء الله امریکا از عراق هم باید برود.

شیرازی با بیان اینکه امریکا قدرتی که بتواند انقلاب ما را بشکند، ندارد، تصریح کرد: امروز دامنه قدرت جمهوری اسلامی در منطقه رو به افزایش است و ملت هوشیار است و پای انقلاب ایستاده و دشمن و طرح او را رصد می کند و پای ارزش ها ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خطاب به مسوولان کشور اظهار کرد: ملتی که 40 سال انقلابش را نگه داشت، قابلیت این را دارد که مسوولان نظام در تریبون های عمومی اعلام کنند ما نوکر این ملت هستیم و نه مسوول. ما مسوولان باید دست و پای این مردم را ببوسیم.

وی افزود: مسئولان باید برای ملتی که 40 سال جوانان و بهترین عزیزانش را داد و از جان و مال برای حفظ این انقلاب مایه گذاشت کار کنند و شبانه روز بدوند.

شیرازی با اشاره به اینکه کار برای این مردم عزت می آورد، تصریح کرد: سردار سلیمانی عزیز است زیرا خادم مردم است و رهبری عزیز هستند زیرا خادم مردم هستند و مسوولان باید توجه و مشکلات مردم را حل کنند و مطئن باشند مردم پای انقلاب و ارزش ها ایستاده اند و آینده هم با لطف الهی و پشتیبانی از انقلاب و مدیریت خداپسندانه رهبری از امروز روشن تر خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر