کد خبر: 57079
A

جانشین فرمانده نیروی انتظامی: ماموران پلیس باید دوره روانشناسی بگذرانند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تهیه اطلس اجتماعی در کلانتری های سراسر کشور، گفت: تمام ماموران پلیس بایستی دوره های روانشناسی و مددکاری را طی کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی: ماموران پلیس باید دوره روانشناسی بگذرانند

به گزارش دیده بان ایران، سردار ایوب سلیمانی در سومین جلسه کمیسیون اجتماعی ناجا، اظهارداشت: کلیه پرسنل کلانتری های کشور بایستی در حکم مشاور باشند برهمین اساس نگاه اجتماعی باید به سایر بخش های ناجا مانندیگان ویژه، مرزبانی و... تعمیم داده شود.

وی بر اولویت اقدامات اجتماعی در امور ناجا و نیز شناسایی پدیده های اجتماعی تاکید و تصریح کرد: اطلس اجتماعی در کلیه کلانتری ها بایستی به صورت جامع و کامل تهیه شود، همچنین ایجاد رده اجتماعی به ترتیب اولویت در همه کلانتری ها، یکی از امور مهمی است که باید انجام شود.

جانشین فرمانده ناجا به استفاده از ظرفیت های اجتماعی مردم در حوزه کلانتری ها اشاره و عنوان کرد: در راستای ایجاد امنیت، استفاده از توان مردمی و معتمدان محلی، یکی از ظرفیت های بسیار خوبی است که باید در این نگاه راهبردی به آن توجه شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش مشاوران در سطح کلانتری ها، گفت: مشاوران کلانتری ها بایستی اقدامات اولیه و عمومی را انجام دهند و کارهای تخصصی و فنی را به مراجع ذیصلاح مثل مراکز مشاوره ارجاع دهند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار سلیمانی در خاتمه گفت: تمام ماموران پلیس در کلانتری های کشور بایستی دوره های روانشناسی و مددکاری را طی کرده و در این راستا برای پرسنل کارگاه های اجتماعی برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر