کد خبر: 57107
A

بطحایی: پخش تبلیغات موسسات آموزشی کاهش می یابد

وزیر آموزش و پرورش از ارسال نامه به محضر رهبر معظم انقلاب درمورد تبلیغات موسسات آموزشی خبر داد و گفت: ایشان پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند در اولین گام و با همکاری صدا و سیما پخش این تبلیغات 50 درصد کاهش یابد.

بطحایی: پخش تبلیغات موسسات آموزشی کاهش می یابد

به گزارش دیده بان ایران به نقل از خانه ملت، «سیدمحمد بطحایی» امروز- سه شنبه- درباره جزییات نامه خود به حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص تبلیغات موسسات آموزشی گفت: چندی پیش نامه‌ای خدمت رهبر معظم انقلاب نوشتم مبنی بر این که حجم گسترده تبلیغات کتاب‌های کمک درسی موجب تخریب هدف‌های تربیتی و پرورشی ما در مدرسه شده است.
وی افزود: در این نامه از محضر ایشان خواستم تمهیدی به کار گیرند تا در رسانه‌ها از جمله رسانه ملی تا آنجا که ممکن است این میزان کاهش پیدا کند و پخش تبلیغات با نظر کارشناسی وزارت آموزش و پرورش انجام شود.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند؛ در اولین گام و با همکاری سازمان صدا و سیما پخش این گونه تبلیغات 50 درصد کاهش پیدا کرده که این یک قدم بسیار موثر است و از همکاری صدا و سیما تشکر می‌کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر