کد خبر: 57142
A

آخرین وضعیت پرونده «امیرسالار داودی» وکیل بازداشتی!

قرار بازداشت امیرسالار داودی وکیل دادگستری که نهم آذر امسال دستگیر و بازداشت شده است، از سوی شعبه دوم دادسرای امنیت تمدید شد.

آخرین وضعیت پرونده «امیرسالار داودی» وکیل بازداشتی!

قرار بازداشت امیرسالار داودی وکیل دادگستری که بیست و نهم آبان امسال دستگیر و بازداشت شده است، از سوی شعبه دوم دادسرای امنیت تمدید شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ وحید مشگانی فراهانی، وکیل مدافع امیرسالار داودی  با اعلام این خبر به خبرگزاری ایرنا گفت: موکلم سال گذشته چند مرتبه به مرجع قضایی احضار و برای او دو پرونده در دادسرای امنیت تشکیل شد.

وی افزود: نهایتا این دو پرونده در هم ادغام شدند و موکلم از سال گذشته تا هنگام بازداشت (نهم آذر)، در ارتباط با پرونده‌ تشکیل شده در رفت و آمد به دادسرای امنیت بود. وضعیت به همین منوال ادامه داشت تا اینکه موکلم در دفتر کارش با حکم جلب بازداشت شد و تا الان هم در بازداشت به سر می‌برد.

مشگانی فراهانی اضافه کرد: همسر موکلم هم که دفعه قبل احضار و توسط ضابطان بازجویی شده بود، مجدداً به دادسرا احضار شده که روز گذشته (دوشنبه) در شعبه بازپرسی حضور یافتیم اما بازپرس حضور نداشت و قرار است امروز دوباره به دادسرا مراجعه کنیم.

این وکیل دادگستری گفت: آن طور که از قرائن و شواهد معلوم است، این بار خود بازپرس شعبه دوم دادسرای امنیت می خواهد با همسر موکلم صحبت کند.

وی ادامه داد: 25 روز است که موکلم تماسی از زندان نگرفته و آخرین مرتبه هم که خانواده او برای ملاقات مراجعه کردند، اعلام شد امیرسالار نمی خواهد با خانواده خود ملاقات کند.

به گفته وکیل مدافع امیرسالار داودی، اتهامات موکلش اجتماع و تبانی جهت ارتکاب جرم علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر